خبرگزاری کار ایران

واکنش افشین پیروانی به حضور هدایتی و منصوریان در اردوی تیم ملی

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: مهم این بود که جوانان ما تجربه به‌دست بیاورند تا در مرحله بعدی به کمک تیم بیایند. همه باید دست به‌دست هم بدهیم تا بتوانیم موفق شویم.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی پس از پیروزی 6 بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ما برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت داریم، البته به دنبال برگزاری بازی مقابل تیم‌های قوی‌تر بودیم، به‌هرحال مهم این بود که جوانان ما تجربه به‌دست بیاورند تا در مرحله بعدی به کمک تیم بیایند. همه باید دست به‌دست هم بدهیم تا بتوانیم موفق شویم.

وی درمورد اینکه با تغییراتی که در ریاست فدراسیون به وجود آمده، آیا تغییری شاهد بوده‌اند، گفت: هر ایرانی تلاش می‌کند که به خاطر فوتبال کشورمان بهترین شرایط را فراهم کند. شما ببینید هر اتفاقی که در ورزش ما رخ می‌دهد، مردم شاد می‌شود حالا فوتبال که گل سرسبد ورزش‌هاست. همه چه در گذشته و چه هم‌اکنون تلاش می‌کنند و فدراسیون فوتبال هم در حال حاضر تلاش‌های خوبی انجام داده که نتایج خوبی هم رقم خواهد خورد.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد حضور منصوریان و هدایتی در تمرین تیم ملی و اینکه گفته می‌شود آنها برای مذاکره با بازیکنان در اردو حاضر شدند، یادآور شد: به هیچ عنوان این مسئله وجود نداشت و آنها فقط برای حمایت از تیم ملی در اردو حاضر شدند. من این قول را به شما می‌دهم که به هیچ عنوان بحث با بازیکن وجود نداشته، زیرا کار قشنگی نیست، در ضمن اگر بخواهند با بازیکن صحبت کنند به‌جای مخفی می‌روند که کسی نباشد، نه در ملاء عام.

پیروانی افزود: هدایتی همواره به تیم کمک کرده و در اردو حاضر شد و قول و قرارهایی داد که در آینده عملی خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا به صورت مخفیانه با بازیکنان صحبت نشده، گفت: به هیچ عنوان این اتفاق رخ نداد، نه کی‌روش این اجازه را می‌دهد که با بازیکنان صحبت کنند و نه من این‌چنین خصوصیتی را دارم. با صراحت اعلام می‌کنم که حضور این افراد فقط برای حمایت از تیم ملی بوده است.

مدیر تیم ملی در مورد اینکه برخی بازیکنان در این مدت تصمیم خود برای حضور در تیم فصل آینده‌شان را گرفته‌اند، گفت: به‌هرحال بازیکن هر زمانی می‌تواند تصمیم خود را بگیرد. من می‌گویم در این اردو اتفاقی نیفتاده است.

پیروانی درمورد کمک 300 میلیونی هدایتی تأکید کرد: من در جریان مبلغ این کمک نیستم، اما قول‌هایی داده شده که می‌دانم عملی می‌شود؛ چراکه در گذشته هم این اتفاق رخ داده است.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بازیکنان تیم ملی باید پس از این اردو تا 30 خردادماه استراحت کنند و حق شرکت در اردوهای باشگاه‌های خود را ندارند، گفت: این موضوع بر اساس یک کار علمی و برنامه‌ریزی‌شده انجام شده است، به‌هرحال بازیکن پس از یک فصل بازی کردن و زحمت کشیدن احتیاج دارد استراحت کند که این موضوع باید انجام شود.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا کی‌روش پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: کی‌روش هم‌اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال است و باید کاری کنیم تمرکزش به تیم ملی باشد و تلاش کنیم که به جام جهانی صعود کنیم.

پیروانی در مورد وضعیت خودش گفت: وضعیت خوبی ندارم و کمرم خوب نیست. هم‌اکنون هم روی یک پا ایستاده‌ام و شرایط خوبی ندارم، امیدوارم در آینده بهتر شوم.

 

کد خبر : ۳۷۸۷۲۵