خبرگزاری کار ایران

آجرلو می‌تواند تراکتورسازی را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند

عابدینی: مصاحبه منصوریان جو استقلال را به هم ریخت/ هواداران پرسپولیس نباید نگران باشند

امیر عابدینی شرایط پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات را مطلوب ارزیابی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرعابدینی این روزها حضور فعالی در فوتبال دارد. اگرچه حضور او چندان رسانه‌ای و مطرح نیست اما یکی از ارکان فدراسیون فوتبال تاج است. به همین دلیل می‌شود در هر زمینه‌ای با او صحبت کرد. از نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال گرفته تا شبهه در مورد حضور غیرقانونی اسدی در فدراسیون. 

این روزها هواداران پرسپولیس حسابی عصبانی و ناراحت هستند. اوضاع این تیم را چطور می‌بینید؟

نظر من در این مورد این است که هواداران نباید شلوغش کنند. باشگاه پرسپولیس دارد کارش را انجام می‌دهد. اگر این کارها رسانه‌ای نمی‌شود دلیل بر این نیست که کاری انجام نمی‌شود. مطمئنا در این روزها طاهری بیکار ننشسته و به غیر از پرسپولیس هم کار دیگری ندارد که بگوییم مشغول انجام آن است. طاهری کارش را می‌کند و هدایتی هم گفته تا جایی که بتواند کمک می‌‌کند. همین که بازیکنانی جذب شوند که مورد تایید برانکو هستند کافی است.

اما حضور بعضی نام‌های رسانه‌ای و حاشیه‌ای و حضورشان در نقل وانتقالات این تیم کمی نگران‌کننده است.

اگر این هیات مدیره اولین سال حضورش در پرسپولیس بود من حرف‌های شما را قبول می‌کردم اما افراد حاضر در هیات مدیره و کادرفنی همه کاربلد و باتجربه هستند و مطمئن باشید دلال‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

در مورد استقلال هم بحث حضور قنبرزاده شرایط این تیم را کمی بحرانی‌ کرده است.

به نظر من مصاحبه منصوریان باعث شد کمی جو این تیم به هم بریزد. او گفت که که اگر قنبرزاده بیاید نمی‌ماند و همین حرف‌ها جو را به هم ریخت. او می‌توانست نظراتش را خصوصی‌تر بیان کند تا این مشکلات بوجود نیاید.

به نظر می‌رسد حضور قنبرزاده در استقلال به خاطر این است که او نتوانسته پستی در سازمان لیگ بگیرد و وزارت ورزش می‌خواهد او را به این تیم بفرستد.

من در جریان مسائل پشت‌پرده نیستم. فقط فکر می‌کنم چون افشارزاده کمی روبروی وزارت قرار گرفت باعث شده تا آنها به فکر جایگزین او باشند.

در مورد آجورلو هم همین تئوری صدق می‌کند؟

نه. آجورلو جزء خانواده فوتبال است. او فوتبالی است و جایش در تراکتورسازی است و به جایگاهی که لیاقتش است رسید. من فکر می‌کنم او امسال می‌تواند در این تیم موفق باشد و تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش برساند.

در مورد خود شما چطور؟ در فدراسیون هستید اما پست خاصی ندارید. به شما پستی پیشنهاد نشده است؟

فعلا که خبری نیست. اگر خبری بود مطمئن باشید رسانه‌ای می‌شود!

خبرهایی هم مطرح شده در این مورد که حضور اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در این پست غیرقانونی است. چون تاج باید حکم او را صادر و اعلام کند.

اصلا چنین مساله‌ای در اساسنامه عنوان نشده. متاسفانه دوستان تسلط کامل به قانون و سواد کافی در این زمینه را ندارند و هر اظهارنظری را مطرح می‌کنند. دبیر با گزینش رئیس فدراسیون کارش را انجام می‌دهد و قرار نیست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون دبیری را گزینش کنند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که فعلا دبیر فدراسیون را تغییر ندهد و حضور اسدی کاملا قانونی است.

 

کد خبر : ۳۷۸۵۰۸