خبرگزاری کار ایران

حقیقی: برای رسیدن به جام‌جهانی تدارک خوب می‌خواهیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید در فوتبال دنیا چیزی به نام بازی آسان وجود ندارد و مقدونیه حریف سختی برای تیم ملی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال، درباره شرایط تیم ملی پیش از دیدار برابر مقدونیه، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در مقدونیه وجود دارد. دیروز یک جلسه در هتل و یک جلسه هم در کمپ تیم ملی این کشور تمرین کردیم. امکانات کمپ تیم ملی مقدونیه شرایط معمول برای تمرین یک تیم را دارد و ما توانستیم بر روی چمن این کمپ تمرین خوبی را انجام دهیم.

او درباره دیدار فردا هم گفت: در فوتبال چیزی مشخص نیست ضمن اینکه نمی‌شود بر اساس رده و رنکینگ درباره تیمی قضاوت کرد. هر تیمی که تدارک بهتری دیده باشد و بهتر بازی کند، پیروز می‌شود و هر تیمی که از امکانات مناسب استفاده نکند، نتیجه نمی‌گیرد. مقدونیه تیمی فیزیکی و سرعتی است و مطمئنا اگر قرار باشد این تیم یا هر تیم دیگری را دست کم بگیریم قطعا لطمه می‌خوریم. به قول سرمربی تیم ملی اسم بازی‌هایی چون بازی با مقدونیه دوستانه است چرا که هر تیمی برای برد وارد زمین می‌شود و هر چه در توان دارد می‌گذارد.

حقیقی درباره شرایط تمرینی دروازه‌بان‌ها در تیم ملی هم گفت: ما تمرینات خوب و به روزی داریم و دن گاسپار برای هر تمرین تنوع زیادی تدارک می‌بیند و تا به حال نشده دو روز پشت سر هم تمرین تکراری داشته باشیم.

او درباره نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی هم گفت: فوتبال رشته لحظه‌هاست و مطمئنا تمام حریفان می‌آیند که یکی از دو سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی را بگیرند. ما هم تیم اول آسیا هستیم و می‌خواهیم برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کنیم. کار خیلی سختی است و اگر امکانات مناسب نباشد نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. حریفان ما از مدت‌ها قبل کارشان را شروع کرده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی شده به جام جهانی صعود کنند. ما باید تدارک خوبی داشته باشیم و با انجام بازی‌های دوستانه خوب و برگزاری اردوهای منظم راهمان را برای دومین صعود متوالی به جام جهانی فراهم کنیم.

کد خبر : ۳۷۶۸۷۴