خبرگزاری کار ایران

فرار رو به جلوی افشارزاده پس از افشاگری ناشیانه در خرمشهر

بیانیه‌نویسی پیرمرد پرحاشیه تمامی ندارد

افشارزاده از انتقادها فرار کرد یا اقتدار خودش را زیر سوال برد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پروسه انتخاب سرمربی این تیم در اول فصل لیگ پانزدهم از آن اتفاق‌هایی بود که نمونه‌اش را فقط در فوتبال ایران می‌توان ببینیم. به نظر می‌رسد  ماجرای استقلال و افشارزاده و وزیر ورزش داستانی تمام نشدنی است.

«علیرضا منصوریان نیامد و ما با استیماچ توافق کرده بودیم، نمى‌دانم چه شد که به یکباره مظلومى سرمربى شد». این‌ حرف‌های بهرام افشارزاده بعد از فینال جام حذفی، در جمع هواداران معترض استقلال است. افشارزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته بود: «از چند جهت به من فشار وارد شد. من قصد انتخاب او را نداشتم تا اینکه در نهایت آقاى گودرزى تماس گرفت و گفت با مظلومی صحبت کنم. وقتى به مظلومى زنگ زدم، ده دقیقه بعد داخل اتاقم بود»

سوالی که بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست تیم پرهوادار استقلال باید به آن پاسخ دهد این است که چرا نتوانست منتخب خودش را روی نیمکت استقلال بنشاند؟تنها امید سرپرست استقلال به قهرمانی در جام حذفی بود که با استقلال یک جام بگیرند و هواداران عصبانی استقلال را آرام کنند. اما بعد از اینکه استقلال در فینال جام حذفی ناکام ماند، بهرام افشارزاده برای توجیه ناکامی‌هایش سعی کرد توپ را در زمین وزیر بیندازد و وزیر ورزش را مقصر آوردن مظلومی به استقلال بداند.

اما به نظر می‌رسد که سرپرست استقلال نمی‌دانست با این حرف‌ها اقتدار خودش را زیر سوال می‌برد. افشارزاده امروز مثل بسیاری از مقاطع فصل پانزدهم بیانیه‌ای منتشر کرد و این صحبت‌ها را از اساس تکذیب کرد، او در بیانیه‌اش گفته است: وزیر دخالتی در انتخاب سرمربی نداشت، فصل تمام شد اما حواشی نه! جالب اینکه این حرف را کسی بر زبان می‌آورد که خودش در تمام فصل با انتشار بیانیه‌های عجیب بارها و بارها خبرساز شد.

 

کد خبر : ۳۷۶۷۹۶