خبرگزاری کار ایران

تلاش نافرجام ذوب‌آهن برای تعویق فینال جام حذفی/ جام را دو دستی به استقلال می‌دهند؟

در این مدت تمام تصمیماتی که در مورد فینال جام‌حذفی گرفته شده به نوعی به نفع استقلال بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌‌آهنی‌ها با این که فقط 48 ساعت به شروع فینال جام‌حذفی مانده و تمام مقدمات این بازی هم انجام شده از تلاش برای عقب انداختن بازی دست برنمی‌دارند. آنها امروز برای چندمین بار بیانیه دادند و با توجه به خط خوردن بازیکنان ملی‌پوش خواستار تعویق بازی شدند. اما باز هم تیر آنها به سنگ خورد و به نظر می‌رسد دیگر باید بازی در 9خرداد را قبول کنند. اگرچه این اتفاق واقعا ظلم بزرگی در حق شاگردان یحیی بود. بهانه سازمان لیگ برای به تعویق نیانداختن بازی، اردوی تیم ملی بود.

اما بعد از این که کی‌روش بازیکنان دو تیم را خط زد دیگر  بهانه‌ای باقی نمی‌ماند. بهروان در آخرین مصاحبه‌اش در این مورد به جای بیان هر دلیلی از مسولان ذوب‌آهن به نوعی معذرت‌خواهی کرده است! بهروان در این مورد گفته است:« من اگر می دانستم کی روش قرار است بازیکنان استقلال و ذوب آهن را خط بزند و آنها را همراه خود به مقدونیه نبرد حتما طی مذاکراتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فیفا مجوز برگزاری این بازی در روزهای فیفا را می گرفتم. خدا شاهد است که از خط خوردن بازیکنان استقلال و ذوب آخن خبر نداشتم و کی روش در این باره چیزی به من نگفته بود. من اهل دروغ نیستم و شرافت خود را به خاطر فوتبال زیر پا نمی گذارم!»

البته این صحبت‌های بهروان کمکی به ذوب‌آهن برای قهرمانی در فینال نخواهد کرد و این تیم مجبور است با کمتر از 72 ساعت استراحت از بازی قبلی‌اش به مصاف استقلال آماده برود. 

 

کد خبر : ۳۷۵۳۲۹