خبرگزاری کار ایران

رونالدو: قهرمانی در اروپا افتخاری با ارزش‌تر از دوگانه بارسلونا است

فوق ستاره رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان را با ارزش‌تر از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل‌ری می داند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی و فوتبالی «Jugones» اسپانیا  در مورد تمسخر شادی گلش توسط پیکه در جشن قهرمانی بارسلونا گفت: حتی اگر آنها جام قهرمانی را به‌دست بیاورند باید به یاد کریستیانو باشند. این شگفت‌انگیز است که در شرایط بد و خوب از من صحبت می‌شود، اما به شخصه مشکلی با پیکه ندارم.

وقتی از رونالدو خواسته شد که در مورد کفش طلا، عنوانی که رقابت برای کسب آن را به لوئیز سوارز از بارسلونا واگذار کرد، صحبت کند، او عنوان کرد: البته که از اینکه نتوانستم این عنوان را به‌دست بیاورم، ناراحت شدم چون خیلی به کسب آن نزدیک بودم. به‌هر حال لوئیز سوارز شایسته کسب کفش طلا بود، چون فصلی عالی را پشت‌سر گذاشت.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها در پاسخ به این پرسش که «ترجیح می‌دهی فاتح لیگ قهرمانان بشوی یا اینکه ترجیحت این بود که در لالیگا و جام حذفی اسپانیا به قهرمانی می‌رسیدی؟»، اظهار داشت: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به‌مراتب بهتر از دوگانه قهرمانی بارسلوناست. قهرمانی در لیگ قهرمانان همچون رؤیایی است که به واقعیت تبدیل می‌شود و این را از صمیم قلبم می‌گویم.

در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو از رونالدو پرسیده شد که «اگر روزی پسرت، کریستیانو جونیور بگوید که طرفدار بارسلوناست، چه واکنشی نشان خواهی داد؟»، که او نیز در پاسخ گفت: این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. او ژن پدرش را دارد. البته اگر کریستیانو جونیور در نهایت به بارسلونا علاقه داشته باشد، باید با این موضوع کنار بیایم. البته او را به ورزشگاه نیوکمپ نخواهم برد، اما به‌خاطر اینکه طرفدار بارسلوناست او را تنبیه نخواهم کرد. هر چه باشد او پسر من است.

کریس در مورد رابطه‌اش با آقای خاص که با قبول هدایت شیاطین سرخ به فوتبال بازگشت، عنوان کرد: مورینیو کسی است که می‌داند چطور بخشود شود. من و ژوزه مشکلات خاص خود را داشتیم که این طبیعی بود درست همانند اختلافاتی که بین زن و شوهر و فرزندان به وجود می‌آید. به‌هر حال زندگی همین است.

وی در پایان درباره حضور مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ نیز اظهار داشت: اگر باشگاه منچستریونایتد ژوزه را می‌خواهد برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم مورینیو بتواند منچستریونایتد را به روزهای اوجش بازگرداند، چون دیدن شیاطین سرخ در این وضعیت قلبم را به درد می‌آورد.

 

کد خبر : ۳۷۴۹۶۹