خبرگزاری کار ایران

چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟

یک نیمکت و سه مدعی!

تقریبا همه می‌دانند که مظلومی درصورت کسب هر نتیجه‌‌ای در فینال جام‌حذفی از این تیم رفتنی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال یکی از تیم‌هایی است که وضعیتش هنوز برای فصل آینده مشخص نشده است. در حالی که اکثر تیم‌ها بعضی از بازیکنان موردنیازشان را هم گرفته‌اند این تیم هنوز سرمربی فصل آینده‌اش را هم نمی‌شناسد. پرویز مظلومی از ماندن حرف می‌زند. منصوریان به طور غیر رسمی از حضور در این تیم می‌گوید. اخیرا هم که اسکوچیچ اعلام کرده سرمربی استقلال برای فصل آینده است. اما هر کدام از این مربیان چقدر برای آنچه آرزویش را دارند شانس دارند.

تقریبا همه می‌دانند که مظلومی درصورت کسب هر نتیجه‌‌ای در فینال جام‌حذفی از این تیم رفتنی است. این مربی برای این که فصل دوم قراردادش را هم در استقلال بماند تنها یک شانس دارد. شانس او فقط حضور شهاب جهانیان به عنوان جانشین افشارزاده است. سخنگو و عضو هیات مدیره فعلی استقلال یکی از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال در صورت جدایی افشارزاده است. شهاب جهانیان تنها فردی است که موافق حضور پرویز مظلومی در استقلال است و اگر مدیرعامل شود برنامه‌اش حفظ مظلومی با یکسری تغییرات در کادرفنی است. مظلومی که مطمئنا برای ماندن در استقلال حاضر به هرگونه تغییر و تحولی در کادرفنی‌اش خواهد شد تنها امیدش برای بقا مدیرعامل شدن شهاب جهانیان است.

منصوریان اما برخلاف مظلومی موافقان زیادی دارد. حتی منصورپورحیدری که در ابتدای فصل یکی از موافقان مظلومی بود حالا از منصوریان حمایت می‌کند. او حداقل در رسانه‌ها سرمربی فصل آینده استقلال است.

در این میان گزینه‌ سومی هم اما مطرح است. عده‌ای از اعضای هیات مدیره هم اعتقاد دارند که تنها راه مقابله با پرسپولیس و برانکو حضور یک مربی خارجی روی نیمکت این تیم است و بنابراین باشگاه باید گزینه‌های داخلی را فراموش کند. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند که پروژه حضور منصوریان در استقلال را منتفی کنند. آنها معتقدند فرهاد مجیدی می‌تواند به عنوا دستیار مربی خارجی در استقلال حضور داشته باشد تا پس از کسب تجربه در آینده سرمربی آبی‌پوشان باشد. این افراد امید اسکوچیچ برای رسیدن به نیمکت استقلال هستند. موفقیت پرسپولیس با مربی خارجی بدجوری مسولان تیم رقیب را به استفاده از مربی خارجی ترغیب کرده است.

مساله این است که تا زمانی که فینال برگزار نشود هر حرف و حدیثی فقط در حد شایعه است. اتفاق اساسی بعد از جام‌حذفی نه در کادرفنی که در کادرمدیریتی می‌افتد و وضعیت نیمکت را آن اتفاقات مشخص می‌کند. 

 

کد خبر : ۳۷۴۴۱۳