خبرگزاری کار ایران

سرمربی العین امارات:

هیچ وقت مقابل ایرانی‌ها بازنده نبوده‌ام/برانکو باعث شد من مربی شوم

سرمربی العین امارات گفت: ذوب آهن تیم خوب و منسجمی است و نتایج خوبی را کسب کرده است و کار سختی را برابر این تیم پیش‌رو داریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، زلاتکو دالیچ درباره تقابل تیمش برابر ذوب آهن اصفهان، اظها‌ر کرد: ما می دانیم که برای این که بتوانیم نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم کار سختی را پیش‌رو داریم، چون ذوب آهن تیم خوب و منسجمی است و نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: بازی قبل مساوی شد و همین مساله کار ما را سخت‌تر کرد زیرا برای صعود به مرحله بعد نیاز به یک بازی خوب داریم. البته تیم ما سه روز پیش بازی سختی داشت و به وقت اضافه کشیده شد و یک مقدار خسته هستیم ولی چاره‌ای جز کسب نتیجه‌ نداریم. می دانم که کار سختی پیش‌رو دارم اما خوش بین هستم و به تیمم اعتماد دارم.

دالیچ با اشاره به این که همه شانزده تیم راه یافته به این مرحله از تیم‌های برتر آسیا هستند، در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: ذوب آهن اصفهان بهترین تیم ایران است که بازی مبتنی با پاسکاری و بازی منسجم را در دستور کار خود دارند که این شیوه با علاقه من سازگاری دارد و تا حدودی شبیه ما هستند.

وی با اشاره به بازی رفت و با بیان این که شانس زدن گل دوم را داشتیم نیز خاطر‌ نشان کرد: امیدوارم فردا (چهارشنبه) شرایط‌ آب و هوایی برای ما آسان باشد و شاهد کاهش دما باشیم. البته لازم به ذکر است که در بازی رفت ذوب آهن به دلیل شرایط آب و هوایی گل تساوی را نزد بلکه آنها بر روی اشتباه‌ ما صاحب گل شدند. بازی فردا نیمه دوم بازی رفت است اما من تجربه خوبی در بازی‌های تیم‌های ایرانی دارم یک بار با الهلال و دو بار با العین به ایران آمدم و هیچ گاه در مقابل تیم‌های ایرانی شکست نخوردم.

وی با اشاره به برانکو ایوانکوویچ نیز خاطر‌ نشان کرد: برانکو دوست خوب من است. ما در کرواسی در یک شهر زندگی می‌کنیم. این فرد مربی من بوده و باعث شد که من هم مربی شوم. امیدوارم ظرف چهار – پنج روز آینده او را ببینم.

دالیچ با اشاره به میزبانی خوب ذوب آهنی‌ها عنوان کرد: همه چیز خوب بوده است. شهر زیبایی دارید ولی فرصت بازدید از آن را نداشتم و امیدوارم فردا این اتفاق رخ دهد و بتوانم بازدیدی از این شهر داشته باشم.

وی با اشاره به این که حقوق بازیکنان نقش کلیدی در شیوه بازی تیم‌ها ندارد نیز گفت: حاضرم پولم را بدهم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

کد خبر : ۳۷۴۰۲۵