خبرگزاری کار ایران

مذاکره ویسی با حاج‌صفی برای فصل آینده+عکس

ویسی قصد دارد احسان حاج‌صفی را به اصفهان بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از حضور ویسی در سپاهان گفته می‌شود که او قرار است عذر اکثر بازیکنان باتجربه این تیم را بخواهد و به جای آن‌ها بازیکنان جوان را به تیم اضافه کند. با این حال این مربی که می‌داند در سپاهان به چند وزنه بزرگ در کنار جوانان نیاز دارد یکی، دو بازیکن ستاره اما بی‌حاشیه را برای تیم فصل آینده‌اش درنظر گرفته است.

گفته می‌شود دو بازیکن باتجربه مدنظر ویسی برای حضور در سپاهان، احسان حاج‌صفی و سیدجلال حسینی هستند. دو بازیکنی که در گذشته جزو بازیکنان کلیدی و محبوب زردپوشان در لیگ بوده‌اند.

در حالی که تیم ملی فوتبال امروز نخستین تمرین خود را برای بازی دوستانه مقابل مقدونیه برگزار کرد، عبدالله ویسی به محل تمرین تیم ملی رفت و از نزدیک شاهد تمرین شاگردان کی‌روش بود که به نظر می‌رسد یکی از دلایل حضور ویسی در تمرین امروز تیم ملی هم صحبت کردن با این دو بازیکن بوده است. جایی که او بعد از پایان تمرین امروز تیم ملی گفت‌وگویی کوتاه با احسان حاج‌صفی داشت و گفته می‌شود در این صحبت کوتاه ویسی از حاج‌صفی درخواست کرده است که برای فصل بعد به سپاهان برگردد.

طبق گفته مدیران باشگاه اف اس وی فرانکفورت، 10 روز دیگر وضعیت احسان حاج صفی با این باشگاه مشخص خواهد شد و با توجه به درخواست ویسی از این بازیکن برای بازگشت به سپاهان و تجربه بد این بازیکن در اروپا، شاید بتوان گفت بازگشت دوباره چپ پای جوان سپاهان به این تیم زیاد دور از ذهن نیست.

EHSAN

کد خبر : ۳۷۳۷۸۳