خبرگزاری کار ایران

کاپیتان استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخاب اول من و خیلی از بازیکنان، ماندن در تیم قهرمان است

کاپیتان استقلال خوزستان گفت:‌ هفته‌های ابتدایی لیگ فهمیدیم چیزی از یک تیم قهرمان کم نداریم.

استقلال خوزستان، تیمی که در ابتدای فصل هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد با بازیکنان جوانانی از لیگ یک به این تیم آمده بودند بتواند عنوان قهرمان لیگ را به دست آورد. عواملی زیادی در قهرمانی تیم استقلال خوزستان نقش داشتند از مدیرعامل و ویسی گرفته تا بازیکنان با تعصب این تیم. یکی از این بازیکنانی که نقش مهمی در قهرمانی استقلال خوزستان داشت، کاپیتان این تیم محمد طیبی است.

محمد طیبی، مدافع استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا اول فصل فکر می‌کرد که این تیم قهرمان لیگ می‌شود به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در ابتدای فصل همه به آقای ویسی ایراد می‌گرفتند که این چه بازیکنانی هستند که به تیم آورده‌ای و چرا این تیم یک بازیکن با تجربه ندارد. ما خودمان در ابتدا فکر نمی‌کردیم که به این  خوبی نتیجه بگیریم، اما وقتی چهار پنج هفته از لیگ گذشت من به آقای ویسی گفتم این تیم هیچ چیز از یک تیم قهرمان کم ندارد.

طیبی ادامه داد: هفته‌های چهارم و پنجم بود که فهمیدیم که این تیم پتانسیل بالایی دارد و ویسی هم بازیکنان جوان را بی دلیل به استقلال خوزستان نیاورده است، همانجا بود که هم قسم شدیم که نهایت تلاشمان را انجام دهیم و اگر قهرمان نشدیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه بعد از پایان نیم فصل کارشناسان و مردم فکر می‌کردند این تیم به سرنوشت برق شیراز دچار می‌شود، گفت: ای حرف‌ها فقط انگیزه ما را برای برد بیشتر می‌کرد. تیم ما با برق شیراز خیلی فرق می‌کرد، ما حتی اگر همه بازی‌ها را در نیم فصل دوم می‌باختیم باز هم سقوط نمی‌کردیم. این حرف‌ها فقط انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کرد.

طیبی در مورد نقش عبداله ویسی درقهرمانی استقلال خوزستان گفت:‌ ویسی مربی بزرگی است و از لحاظ فنی و روحی و روانی خیلی به ما کمک کرد، در شرایط دشوار ویسی از لحاظ روانی به ما خیلی کمک کرد.

او در مورد اینکه خط دفاعی استقلال خوزستان بهترین خط دفاعی لیگ شد، گفت:‌ همه بازیکنان پشت هم بودیم و اینطور بود که اگر بازیکنی اشتباه می‌کرد می‌دانست که مدافعان دیگر اشتباهش را جبران می‌کنند، در اینکه مستحکم‌ترین دفاع لیگ شدیم همه دخیل بودند و به یک بازیکن مربوط نمی‌شود.

مدافع استقلال خوزستان که به تازه‌گی به تیم ملی دعوت شده است گفت: از دعوتم به تیم ملی بسیار خوشحال شدم و احساسم وصف نشدنی بود. نهایت تلاشم را برای تیم ملی انجام می‌دهم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

طیبی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی ویسی، بازیکنان هم از این تیم جدا می‌شوند یا خیر گفت:‌ وضعیت ویسی فردا مشخص می‌شود که می‌ماند یا خیر. اما گزینه اول من و خیلی از بازیکنان دیگرماندن در استقلال خوزستان است و اکثر بازیکنان قرارداد یکی دو ساله با باشگاه دارند و فکر نمی‌کنم قصد جدایی از این تیم را داشته باشند.امیدوارم شرایط طوری پیش برود که در آسیا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

 

کد خبر : ۳۷۳۰۰۸