خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم‌های ملی جودو در گفت‌وگو با ایلنا:

تجربیات ولی‌اف در کسب مدال المپیک به ما کمک می‌کند

رودکی می‌گوید تجربیات نصرت‌خان ولی‌اف ازبکستانی برای کسب مدال المپیک به ما کمک می‌کند.

محمدرضا رودکی، مدیر تیم‌های ملی جودوی ایران در خصوص مسابقات باکو و قزاقستان که تیم ملی جودوی مردان در آن حضور داشت به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: این دو رقابت به نوعی آخرین شانس ما برای کسب سهمیه و تثبیت سه سهمیه کسب شده بود که در پایان توانستیم سه سهمیه خود را در المپیک حتمی کنیم. این دو مسابقه با توجه به اینکه عنوان‌داران و المپیکی‌های جودو در آن شرکت می‌کردند از کیفیت خوبی برخوردار بود. حضور در این مسابقات می‌تواند به آمادگی المپیکی‌های ما کمک بسیاری کند.

او در خصوص قرارداد نصرت‌خان ولی‌اف و برنامه‌های تیم ملی قبل از المپیک ادامه می‌دهد: با تایید برنامه‌های سرمربی جدید تیم ملی توسط وزارت ورزش و فدراسیون جودو، او تیم ملی را در المپیک همراهی خواهد کرد که امیدواریم تجربیات این مربی در راه کسب مدال در المپیک ریو به جودو‌کاران ما کمک کند. تیم ملی سه نفره ایران در روزهای آینده برای برگزاری اردو راهی ترکیه می‌شود و پس آن به مسابقات جهانی بلاروس خواهیم رفت و سپس به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعزام می‌شویم و نهایتا در آخرین اردوی قبل از المپیک که همه قهرمانان جودو جهان در آن حضور دارند به اسپانیا خواهیم رفت تا برای حضور هرچه بهتر در المپیک به شرایط ایده‌آل برسیم.

رودکی در مورد آینده انتخابات ریاست فدراسیون جودو و اینکه آیا بهتر است این انتخابات قبل یا بعد از المپیک برگزار شود می‌گوید: مسوولان وزارت ورزش به خوبی حساسیت‌های موجود را درک می‌کنند. آنان باید با توجه به شرایط موجود و حساسیت‌های قبل از المپیک تصمیم بگیرند که انتخابات چه زمانی برگزار شود. جامعه جودوی ایران امیدوار است که تحت هر شرایطی بهترین اتفاق برای جودوی ایران رقم بخورد.

 

کد خبر : ۳۷۲۶۰۵