خبرگزاری کار ایران

کرمانی مقدم: امیدوارم ملوان دفاعی باشد/داوری در کار ما خیلی تاثیر گذاشت

مربی سیاه جامگان عقیده دارد ملوان به دنبال بازی های روانی است.

به گزارش ایلنا، کرمانی مقدم درباره جدال حساس هفته پایانی گفت: در چند روز گذشته مردم و مسولان سنگ تمام گذاشتند اما ای کاش زودتر از ما حمایت می‌شد. در این چند روز نمی‌شد درباره مسایل فنى حرف زد و با بچه های تیم صرفا در مورد مسایل روحی روانی کار کرده ایم و با غیرتی که از بازیکنانمان سراغ داریم مطمئن هستیم می‌توانیم موفق شویم. هرچند خیلی از مسایل به ما اجازه نداد تا نتایج بهتری بگیریم. بخصوص داوری که کارشناسان هم اعتراضات ما را تایید کردند.

مربی سیاه جامگان درباره غایبان تیمش در بازی با ملوان هم گفت: کریمی محروم است. سوسه و کایل به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته شدند. البته سالار افراسیابی شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

کرمانی مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور تماشاگران و صبر و حمایت آنها تا پایان بازی موفق به بقا در لیگ برتر شوند و افزود: ملوان تیم ریشه دار و دوست داشتنی است که به همین دلیل انتظار داریم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. آنها اگر کاملا دفاعی کار کنند کار برای ما آسان تر خواهد شد هرچند باید مواظب ضدحملاتشان باشیم.

کمک مربی سیاه جامگان همچنین درباره اظهارات ملوانی ها درباره بازی هفته آخر و درخواست آنها برای نظارت ویژه و حضور ماموران کنترل دوپینگ این چنین پاسخ داد که این یک بازی روانی است و ما فقط به فکر بازی فردا هستیم و اسیر حاشیه سازی ها نمی‌شویم.

کد خبر : ۳۷۰۵۲۳