خبرگزاری کار ایران

اسدی: حق رئیس فدراسیون فوتبال است که خودش دبیرکل را انتخاب کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: حق رئیس فدراسیون فوتبال است که دبیرکلش را انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا اسدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در باره این موضوع که شنیده شده با حضور تاج قرار است عابدینی یا عزیزی خادم جایگزین او در فدراسیون شود، گفت: تاج جزو حقوقش است که تیمش را انتخاب کند. آیا نظر شما بر خلاف این مسئله است؟ آیا می‌خواهید کسی را به او تحمیل کنید؟ (با خنده).

وی در پاسخ به این سوال که چرا نباید در جلسه امروز تاج با کی‌روش حاضر باشید؟ یادآور شد: اگر قرار باشد در جلسه باشم که رئیس فدراسیون و نایب رئیس اول این موضوع را می‌گفتند. رابطه من با همه کسانی که به فوتبال خدمت می‌کنند، بسیار عالی است.

اسدی در پاسخ به این سوال آیا امیدی به ماندن کی‌روش دارید؟ گفت: من به ماندن همه کسانی که می‌خواهند به فوتبال‌مان کمک کنند، امیدوارم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شایعاتی که درباره‌اش مطرح شده بود، عنوان کرد: از خودشان بپرسید. من نمی‌دانم. ما از هیچ‌کسی به دل نمی‌گیریم.

اسدی در خصوص اینکه گفته می‌شود حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه در این پست به دلیل شرایط سنی غیر قانونی بوده است، اظهار داشت: ما اگر بتوانیم گلیم خود را از آب بیرون بکشیم. و مراقبت کنیم که حقی ضایع نشود، خیلی کار کرده‌ایم. این در حوزه اختیارات من نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتقادات روز مجمع که برخی گفتند انتخابات مهندسی شده است، گفت: این تحلیل را از خودشان بپرسید.  وقتی یک نفر نظری دارد، حتماً تحلیلی دارد. ما چه بگوییم؟ آیا باید از طرف آنها تحلیل کنیم؟ به هر حال نظر است و اشکالی هم ندارد.

اسدی در مورد اینکه عزیزی خادم یکی از گزینه‌های دبیرکلی فدراسیون است، تصریح کرد: همه آدم‌ها می‌توانند جایگزین شوند و هیچ اشکالی هم ندارد.

وی در پاسخ به سوال که آیا در جریان جلسه امروز تاج با وزیر ورزش بوده است، گفت: نه.

اسدی درباره استعفای کی‌روش گفت: از هر ظرفیتی که فدراسیون می‌تواند کمک و مردم را خوشحال کند باید استفاده کرد. وظیفه مسئولان است که بهترین شرایط را برای خوشحال کردن مردم ایجاد کنند. من به مصداق کاری ندارم. می‌گویم هر کسی که ظرفیتی داشته باشد، وظیفه است که برای خوشحال کردن مردم این ظرفیت را حفظ و از آن بهترین استفاده را کنیم تا تیم ملی مقتدرانه در جام جهانی شرکت کند و از این بابت دغدغه‌ای برای مردم و مسئولان ما نداشته باشد.

وی درباره صحبت امروز سجادی که گفته موضوع استعفای کی‌روش و لباس های تیم ملی در حیطه وظایف فدراسیون است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شما می‌خواهید هر کسی که صحبتی انجام داده، من نظری راجع به آن بدهم.  با توجه به اینکه من دبیرکل فدراسیون هستم، هر کسی که در فوتبال صحبت کرد، وقت می‌گذارم و درباره‌اش حرف می‌زنم . به هر حال نظری است که داده‌اند و اشکالی هم ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا جواب نامه از آلمان برای برگزاری بازی دوستانه رسیده است؟ گفت: نامه را فرستاده‌ایم اما هنوز پاسخی به آن نداده‌اند.

 

کد خبر : ۳۶۹۵۰۶