خبرگزاری کار ایران

فرزاد مجیدی بهترین گزینه برای سرپرستی آبی‌ها بود؟

مصائب استقلال در نبود پورحیدری

منصور پورحیدری تلاش زیادی کرد تا با حضور گاه و بیگاه در تمرین استقلال و در اردوها سایه‌اش بالای سر تیم باشد اما این حضور کمرنگ فایده‌ای نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بزرگترین ضربه به استقلال نه در بازی دیروز که در اواسط فصل وارد شد. همان زمان که این تیم منصور پورحیدری را به عنوان بزرگتر و سرپرست از دست داد و فرزاد مجیدی به جای او روی نیمکت نشست. منصور پورحیدری تلاش زیادی کرد تا با حضور گاه و بیگاه در تمرین استقلال و در اردوها سایه‌اش بالای سر تیم باشد اما این حضور کمرنگ فایده‌ای نداشت.

درگیری ها و قهر کردن های بازیکنان نشان می داد که جای یک بزرگتر کاملا در این تیم خالی است و کار به جایی رسید که حتی پای فرهاد مجیدی را برای جمع کردن حاشیه ها به وسط کشید.از همان اولین روزهای غیبت منصورپورحیدری بود که درگیری میان بازیکنان بر سر هم اتاق شدن بوجود آمد و ناشی‌گری‌های  فرزاد مجیدی نه تنها این مشکل را حل نکرد که باعث بیشتر شدن اختلافات و قهر کردن حنیف شد.

اختلافاتی که حتی به روابط بازیکنان در زمین هم کشیده شد.فرزاد مجیدی همانطور که انتظار می‌رفت نتوانست نقش سرپرست تیم را به خوبی ایفا کند حتی حضور نصرالله عبداللهی هم دردی دوا نکرد. عبداللهی با توجه به این که نماینده مدیریت در تیم بود نتوانست رابطه خوبی با بازیکنان و کادرفنی برقرار کند و در حاشیه باقی ماند.

با این شرایط می‌توان گفت بیماری پورحیدری بزرگترین لطمه را به تیم زد. سرپرست استقلال خودش هم امروز در صحبتی بسیار کوتاه از این بابت از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. 

 

کد خبر : ۳۶۹۳۲۰