خبرگزاری کار ایران

اعتراض پرسپولیس و تراکتور به داور بازی استقلال

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به انتخاب حسین زرگر برای بازی استقلال معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، انتخاب حسین زرگر به عنوان داور بازی استقلال و تراکتورسازی باعث اعتراضات زیادی شده است. این اعتراضات هم از سمت تراکتوری‌ها بوده که اعتقاد داشتند بارها ازقضاوت‌های این داور متضرر شده‌اند وهم از طرف پرسپولیسی ها که نتیجه این بازی برایشان از نتیجه بازی خودشان هم حیاتی‌تر است.

زرگر که آخرین دیداری که قضاوت کرد بازی هفته گذشته پرسپولیس و نفت بود، لیگ را هم با حاشیه شروع کرد. بازی استقلال و راه آهن که راه آهن با 2 گل جلو بود اما برخی اتفاقات باعث شد تا در نهایت بازی با نتیجه 3-3 به پایان برسد. البته این اتفاقات در حد حدس و گمان نبود و حتی کمیته داوران با اعتراف به این اشتباهات حکم به محرومیت 4 جلسه ای داور بازی داد. اعتراض پرسپولیسی‌ها هم با اشاره به چند بازی از جمله همین بازی آخر و پرسپولیس و سپاهان او را ضد پرسپولیسی می‌دانند.

زرگر سه بازی هم برای تراکتورسازی سوت زد که آخرین آن‌ها، تنها شکست خانگی تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی بود. زرگر در بازی تراکتورسازی و پدیده قضاوت خوبی نداشت و نتوانست در تصمیمات سرنوشت‌ساز بازی موفق باشد. رد پای او، روی نتیجه نهایی بازی دیده می‌شد.

 

کد خبر : ۳۶۸۶۵۵