خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: برخی‌ ها دوست نداشتند من باشم/اگر می‌ماندم فوتبال درگیر تسویه حساب‌ها می‌شد

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی بود و در واقع همه حضوری فعال داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی کفاشیان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی بود و در واقع همه حضوری فعال داشتند. رأی‌گیری‌ها هم سالم و خوب برگزار شد و همه بحث و صحبت کرده بودند و رأی‌گیری در آرامش خوبی برگزار شد و امیدوارم با نفراتی که انتخاب شدند شرایط فوتبال بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد اتاق نایب‌رئیس و رئیس در فدراسیون فوتبال تغییر کرد، گفت: پیش‌بینی این موضوع را کرده بودم که اگر رأی نیاورم وسایلم را پشت در گذاشته بودم تا به خانه ببرم که نایب‌رئیس شدم و به اتاق دیگری می‌برم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره انتخاب نشدن اسلامیان گفت: اسلامیان رأی اکثریت را نیاورد و تا مجمع بعدی برای سازمان لیگ سرپرست مشخص می کنیم. از دو سه ماه پیش صحبت‌های لازم و مشورت ها انجام شده بود و اسامی کاندیداها هم خودمان به اعضای مجمع توصیه کردیم تا آنها را تأیید کنند و فضا فراهم شود. خصوصا اینکه مقررات رعایت شد و مطابق با اساسنامه انتخابات برگزار شد. اینکه دولت قبول کرد با اساسنامه‌ای که مصوب دولت را ندارد انتخابات برگزار شود و همچنین حضور وزیر ورزش و معاونش تأیید انتخابات بود.

کفاشیان تصریح کرد: در دور قبلی هم وزیر حضور داشت هر چند که از رأی‌گیری راضی نبود و دوست داشت شخص دیگری رئیس شود اما این دوره همه چیز طبق مقررات برگزار شد و خدا باید راضی باشد.

وی درباره صحبت‌های آجورلو گفت: آجورلو زحمات زیادی کشیده و فرد لایقی است اما چون در این سال‌ها نبوده اما تاج 7 سال در فدراسیون حضور داشته است اعضا شناخت بیشتری از او داشتند.

کفاشیان در خصوص اینکه به نظر می رسد چند سال دیگر باید خودش رئیس شود، گفت:‌ معلوم نیست.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا ثبت‌نام نکرد، گفت: 8 سال کار کرده بودم و کافی بود. از طرفی خسته هم بودم. برخی‌ ها هم دوست نداشتند که من باشم و گفتم اگر دوباره رئیس شوم فوتبال درگیر تسویه حساب‌ها می شود و ضربه می‌خورد پس رفتنم به نفع فوتبال بود. از کسی هم حمایت نکردم تا شائبه‌آی به وجود نیاید.

کفاشیان گفت: فشارها و هجمه‌های زیادی که در زمان حضور من وجود داشت زیاد بود. وقتی کاندید نشدم این فشارها برداشته شد و فهمیدم که تشخیصم درست بوده است. گروه دیگری بیایند و کار کنند.

وی درباره مشخص نشدن تکلیف رئیس سازمان لیگ گفت: در دوره قبل هم رئیس سازمان لیگ رأی نیاورد و به همین منظور یک سرپرست مشخص می‌کنیم و در مجمع بعدی به رأی می گذاریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره شانس قنبرزاده برای ریاست سازمان لیگ گفت: او هم یکی از گزینه‌های سرپرستی است.

کفاشیان درباره انتخاب دبیرکل گفت: فعلا که اسدی هست و خوب کار کرده است و می‌ماند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: تاج در برنامه‌هایش اعلام کرده بود که از کی‌روش حمایت خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۶۸۶۲۲