خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های مشحون راجع به رفتارهای کثیف بازیکنان تیم ملی بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال به تندی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود مشحون در آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال و در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: نزدیک‌ترین نتایج و بهترین لیگ را داشتیم، اما متاسفانه شما کثیف‌ترین رفتار را در این لیگ نشان دادید. تمام زیبایی‌های بسکتبال را زیر سوال بردید در حالی که بسکتبال ورزشی دانشجویی و دانش آموزی است که در آن فرهنگ حرف اول را می‌زند.
وی ادامه داد: امسال ثابت کردید که نه تنها این فرهنگ نیست بلکه گویی از مغولستان و حبشه آمده‌اید. کسی را تهدید نمی‌کنم، اما بی نهایت عصبانی هستم. در کجای دنیا وقتی داور سوتی می‌زند، بازیکن مانند عروسک خیمه شب بازی می‌پرد؟ مقصر اصلی این ماجرا هم ابتدا سرپرست تیم‌ها و پس از آن مربی و بازیکن است.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه دعا کنید که سال بعد من نباشم، گفت: اگر این فدراسیون روی کار باشد و یکی از این رفتارهای ناشایست را نشان دهید،‌ دیگر بسکتبال را نمی‌بینید. 300 تا 400 میلیون پول می‌گیرید که این کارها را در زمین انجام دهید؟
مشحون عنوان کرد: همه باید در تیم ملی مثل برادر باشید. به چشم خودم سال قبل در جریان جام ملت‌ها دیدم که حامد آفاق در گوشه زمین یاری مقابل خود نداشت و منتظر توپ بود؛ اما به او توپ نمی‌رسید. مشکوک شدم و وقتی پیگیری کردم،‌ متوجه مشکلاتی در تیم شدم.

وی در پایان با توصیه به نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت: حالا که این فرصت پیش آمده استفاده کنید و ثابت کنید که به حق به این جایگاه رسیده اید.

 

کد خبر : ۳۶۷۰۳۹