خبرگزاری کار ایران

مشحون: جوان‌گرایی در تیم ملی با مطالعه انجام شد/ حدادی جایگزین ندارد

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: من همکاری قهرمانان تیم ملی را در مقطع کنونی با ارزش‌تر از راهیابی به المپیک می‌دانم.

به گزارش ایلنا، محمود مشحون در نشست خبری سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد دعوت شدن حامد حدادی و غیبت برخی ستاره‌ها اظهار داشت: حامد حدادی به تیم ملی دعوت شد چون جایگزینی نداشت همه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها براساس نیاز تیم ملی در دوره جدید و با هماهنگی سرمربی تیم ملی گرفته شده است. من با صمد نیکخواه بهرامی هیچ حرفی نزدم و او هم اظهار انصراف یا علاقه برای حضور در تیم ملی نکرده است. در نهایت باید ببینیم آیا سرمربی جانشینی برای صمد دارد یا خیر.

وی ادامه داد:‌ یک گروه جدید در حال آزمایش شدن هستند. سرمربی تیم ملی 3 ماه در جریان لیگ به شهرهای مختلف رفته و همه بازیکنان را دیده است و با اطلاعات کامل بازیکنان را انتخاب کرده است.

مشحون تصریح کرد: مسابقات بسکتبال غرب آسیا نیمه اول خرداد ماه در اردن برگزار می‌شود. به همین خاطر نخستین سفر برون‌مرزی تیم ملی به اردن و حضور در این مسابقات خواهند بود.

وی گفت: ما همیشه متهم بوده‌ایم که بازیکنان اصلی تیم ملی تا چه زمانی باید بازی کنند و چرا پشتوانه و پشتوانه‌سازی نداریم. من خودم بسکتبالیست بودم و شرایط قهرمانانی را که در زندگی ورزشی آنها تغییر ایجاد می‌شود، درک می‌کنم. ما به خاطر تغییراتی که در تیم ملی دادیم تبریک‌های زیادی دریافت کردیم و من به شما قول می‌دهم که قهرمانان خود را هرگز فراموش نخواهید کرد.

مشحون گفت: ما با مشورت باوئرمن و توافق قهرمانان به این جمع‌بندی رسیدیم که تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم و این تغییرات در زمان حال اتفاق بیفتد. من همکاری قهرمانان تیم ملی را در مقطع کنونی با ارزش‌تر از راهیابی به المپیک می‌دانم. این تغییرات یک شبه به وجود نیامده است.

کد خبر : ۳۶۷۰۰۴