خبرگزاری کار ایران

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

با کسب سهمیه جواب حمایت‌ها را دادم

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران درباره اعتماد مسئولان این فدراسیون به خودش حرف‌های جالبی زد.

حمید رضا زورآوند، عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در المپیک برزیل با اشاره به تمرینات برنامه‌ریزی شده خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کادر فنی و فدراسیون به خوبی در جریان است. تمریناتم را در ارتفاعات همدان زیر نظر مربی ادامه می‌دهم تا بدنم با در نظر گرفتن فشار هوا و اکسیژن مناسب در بهترین شرایط قرار بگیرد.

او ادامه می‌دهد: با توجه به برنامه‌های که برای آمادگی بیشتر جهت حضور در المپیک به فدراسیون دوومیدانی ارئه داده‌ایم چند کشور صاحب سبک در رشته پیاده‌روی مشخص شده که می‌توان به اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، روسیه و چین اشاره کرد. با در نظر گرفتن اینکه باید بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم، اردوها اگر در چین و روسیه برگذار شود می‌تواند شرایط را بهتر رقم بزند.

زورآوند با اشاره به پیشرفت دوومیدانی ایران افزود: با توجه به کسب مدال نقره احسان حدادی در المپیک لندن اهمیت این رشته بیش از پیش برای مسوولین ورزش ایران مشخص شد و با حمایت‌هایی که صورت گرفته در آینده مدال‌های بیشتری کسب خواهد شد.

قهرمان پیاده‌روی ایران یادآور می‌شود: همواره حمایت مسوولین از ورزشکاران نتیجه مثبتی داشته و مهمترین حمایتی که از من صورت گرفت اعزام به مسابقات گزینشی المپیک بود که توانستم اطمینان آنان را با کسب سهمیه پاسخ دهم.

کد خبر : ۳۶۶۷۷۴