خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون تیروکمان:

بعد از قهرمانی در جهان، حالا به فکر کسب سهمیه کامل المپیک هستیم

دبیر فدراسیون تیروکمان تیم ملی کامپوند ایران را یکی از بهترین تیم‌های جهان خواند.

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیرو کمان در مورد قهرمانی تیم ملی کامپوند مردان ایران در رقابت‌های جهانی شانگ‌های چین به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم کامپود ایران جزو سه تیم برتر جهان است و در همه مسابقات این رشته جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. در این رقابت‌ها هم تیم ملی مردان کامپوند ایران توانست با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کند و همچنان بر قله اول جهان بایستد.

او ادامه داد: قهرمانی تیم ملی کامپوند ایران در جهان و کسب سهمیه المپیک در رشته ریکرو جز برنامه‌ریزی‌های فدراسیون تیروکمان بود که تاکنون توانستیم به قهرمانی جهان دست پیدا کنیم و پس از این بر روی کسب سهمیه کامل در آنتالیا تمرکز خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون تیرو کمان افزود: ما تا کنون توانسته‌ایم یک سهمیه توسط زهرا نعمتی کسب کنیم و امید زیادی هم برای کسب سهمیه تیمی آقایان و سهمیه‌ دیگر در بخش خانم‌ها داریم تا بتوانیم با تیم کامل به المپیک ریو برویم و نتیجه مطلوبی بگیریم.

کیارستمی در خصوص اینکه تیراندازان ریکرو ایران در المپیک شانس کسب مدال را دارند یا خیر گفت: کسب نتیجه در ورزش تیروکمان قابل پیش بینی نیست، آن هم در مسابقات المپیک که حساسیت‌های خودش را به همراه دارد. ما همواره جز مدعیان محسوب می‌شویم و با تلاش اعضای تیم ملی به مدال با ارزش المپیک دست پیدا خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۶۶۲۵۶