خبرگزاری کار ایران

از عملکردم راضی نیستم؛

موسوی: برای حضور در المپیک ریو بسیار امیدوارم

دارنده مدال‌نقره آسیا در تاشکند گفت: اولین تجربه بین‌المللی‌ام را تجربه کردم ولی از عملکردم راضی نیستم.

به گزارش ایلنا، سید ایوب موسوی افزود: ولی خدا را شکر می‌کنم با کسب مدال نقره آسیا توانستم جواب زحمات رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی، مربیان و همچنین پدر و مادرم را بدهم و دل مردم ایران را شاد کنم. البته مردم کشورمان ارزش مدال طلا را دارند که متاسفانه نتوانستم به این مهم دست یابم و امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنم.

وی درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند نیز گفت: در این مسابقات مقداری از لحاظ فکری به دلیل تجربه نداشتم آماده نبودم و به خودباوری نرسیده بودم که با وجود همه این مسائل توانستم مدال نقره بگیرم.

این وزنه‌بردار آبادانی تیم ملی با اشاره به اینکه با حضور در اولین تجربه بین‌المللی مقداری از فشار و استرس رقابت‌های بین‌المللی در من کاهش یافته، تصریح کرد: اکنون برای حضور در بازی‌های المپیک ریو بسیار امیدوارم و حدود یک‌ماه دیگر باید در تورنمنت بین‌المللی جام فجر در تهران شرکت کنم و سعی می‌کنم بهترین رکوردهای خودم را بزنم تا بتوانم یکی از اعضای تیم ملی در المپیک باشم. آرزوی همه ورزشکاران حضور در المپیک و قهرمانی در این رویداد بزرگ ورزشی است و امیدوارم در صورت حضور در ریو با کسب مدال خوشرنگ مردم ایران را شاد کنم.

وی درباره ضعف‌هایی فنی که در مسابقات آسیایی تاشکند با آن مواجه بود نیز گفت: سعی دارم این نقطه ضعف ها را با تمرینات زیاد و با کمک سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی برطرف کنم. در حرکت یک‌ضرب زمانی که نتوانستم وزنه 156 کیلوگرمی را بالای سرببرم این تصور را کردم که همه فکر می‌کردند حرکات دوم و سوم را نیز خراب می‌کنم اما این‌گونه نبود چراکه در حرکت اول مقداری استرس داشتم و در حرکات بعدی وزنه‌های خوبی را بالای سر بردم.

موسوی با قدردانی از زحمات مسئولان فدراسیون و همچنین سرمربی تیم ملی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان گفت: مربیان استان‌خوزستان رضا کاظمی‌نژاد و همچنین اولین مربی من ولی غفاری در آبادان نیز زحمات زیادی برای من کشیدند تا من به این جایگاه برسم.

سید ایوب موسوی در نخستین تجربه بین‌المللی در پیکارهای قهرمانی آسیا روز گذشته در حرکت یک‌ضرب با 158 کیلوگرم و در دو ضرب با 198 کیلوگرم و مجموع 356 کیلوگرم دو مدال نقره(دو ضرب و مجموع) را کسب کرد. در این دسته دنیس اولانوف دارنده مدال طلای جوانان آسیا از قزاقستان با مجموع 373 کیلوگرم تیم قزاقستان را صاحب سه مدال طلا کرد.

کد خبر : ۳۶۶۱۳۳