خبرگزاری کار ایران

نا‌امید نیستیم

مظلومی: قهرمان روز آخر لیگ مشخص می‌شود/ رابطه خوبی با برانکو دارم

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۹۰۰

مظلومی: تا روز آخر برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و همان موقع معلوم می‌شود چه تیمی قهرمان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در حاشیه افتتاح مرکز پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) اظهار داشت: جا دارد به افرادی که در تشکیل این مرکز پزشکی نقش داشتند خسته نباشید بگویم چرا که واقعا مرکز پزشکی خیلی بزرگی را افتتاح کرده‌اند که می‌تواند به کار باشگاه‌ها هم بیاید.

 وی افزود: امکانات این مرکز پزشکی واقعا بی‌نظیر است و ما باشگاه‌ها نیز می‌توانیم در تست‌ها قبل از آغاز فصل از این امکانات استفاده کنیم.

سرمربی استقلال در مورد خو‌ش‌وبشی که با برانکو داشت، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید رابطه من و برانکو خوب است تعجب نکنید چرا که ما از سال‌ها دور با یکدیگر دوست و همکار هستیم. درست است که تیم‌های‌مان با یکدیگر رقیب هستند، اما بشخصه احترام زیادی برای برانکو قائلم و اعتقاد دارم او چه در دوره‌ای که در تیم ملی بود و چه از زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته خدمات زیادی به فوتبال کشورمان کرده است.

مظلومی در رابطه با اظهارات اخیر علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه تیمش با شکست پرسپولیس راه را برای قهرمانی استقلال هموار خواهد کرد، عنوان کرد: قرار شد من فقط در خصوص افتتاح مرکز پزشکی صحبت کنم نه مسائل دیگر، در حال حاضر تمرکز ما فقط روی بازی‌های خودمان است و نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا با حمایت هواداران در 3 بازی آینده پیروز شویم.

وی در پایان راجع به اینکه چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: ما نا امید نیستیم و تا روز آخر تلاش‌ می‌کنیم. در روز آخر هم معلوم می‌شود قهرمان چه تیمی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز