خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما خسته بودند

مناجاتی: سیاه‌جامگان بسیار با برنامه بازی کرد

مناجاتی گفت:‌ فرهاد کاظمی تیم بسیار منظمی دارد، به او بابت شکست تراکتور تبریک می‌گویم.

مهدی مناجاتی، مدیر فنی تراکتورسازی تبریز در مورد باخت این تیم مقابل مقابل سیاه جامگان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در این بازی بازیکنان ما خسته بودند و من فکر می‌کنم یکی از دلایل باخت ما مقابل سیاه‌جامگان همین خستگی ناشی از پروازهای مداوم برای برگزاری مسابقات لیگ و آسیا بود. ضمن اینکه ما وقتی گل اول را زدیم بازی را تمام شده فرض کردیم که بازیکنان سیاه‌جامگان از این غفلت ما بهترین استفاده را کردند.

فرهاد کاظمی در شکست دادن امیرقلعه نویی آمار قابل توجهی دارد، مهدی مناجاتی در این‌باره می‌گوید: تیم سیاه جامگان بسیار خوب و دونده کار کرد و من به فرهاد کاظمی و تیم سیاه‌جامگان بابت این برد تبریک می‌گویم، آنها بسیار منظم کار کردند. اما از طرفی باید این را در نظر داشته باشیم که امیر قلعه نویی در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و فشار فکری زیادی دارد که قطعا در عملکرد او تأثیر می‌گذارد. با این حال تراکتور از در لیگ و آسیا بسیار خوب کار کرده است و ما به موفقیت‌های این تیم امیدواریم.

مدیرفنی تیم تراکتورسازی در مورد اعتراضاتی که بازیکنانشان به داوری داشتند گفت: متأسفانه داوری در بسیاری از بازی‌ها تأثیر مستقیم می‌گذارد، درست است که هیچ داوری به عمد اشتباهی را انجام نمی‌دهد اما امیدوارم مسئولان فدراسیون و کمیته داوران برخورد قاطع و جدی با داورانی که اشتباه می‌کندند انجام دهد.

مناجاتی در مورد بازی بعدی این تیم مقابل ملوان گفت: بازی سختی مقابل ملوان در انزلی داریم، درست است که آنها شرایط مناسبی در جدول ندارند اما بازی در انزلی برای همه تیم‌ها سخت است.امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی انجام دهیم.

 


 

کد خبر : ۳۶۴۷۶۱