خبرگزاری کار ایران

براتی در گفت‌وگو با ایلنا:

رد صلاحیت من منطقی نبود

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: دستورالعملی که طبق آن ما را رد صلاحیت کردند خودش مغایر قانون است.

احمدرضا براتی، کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد رد صلاحیت شدنش از سوی کمیته سه نفره برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دلیل آقایان برای رد صلاحیت کردن من، کافی نبودن سوابق مدیرتی بوده است. البته سوال من این است که چرا لیست نفرات رد صلاحیت شده قبل از اعلام رسمی از سوی فدراسیون باید در خبرگزاری‌ها منتشر شود؟ ابتدا باید این لیست از سوی فدراسیون اعلام می‌شد تا ما بتوانیم به این حکم اعتراض کنیم. هرچند که بالاخره امروز بعد از کلی سروصدا این کار انجام شد و ما هم اعتراضمان را ارئه دادیم.

او در ادامه راجع به منطقی نبودن دلیل رد صلاحیت شدنش از سوی کمیته سه نفره فدراسیون فوتبال نیز گفت: این دستورالعملی که طبق آن ما را رد صلاحیت کردند خودش مغایر قانون است. برای اینکه نحوه ثبت‌نام نامزدها کلاً مغایر اساسنامه است و این دستورالعمل به نحوی اساسنامه را در این مورد محدود کرده است. ضمن اینکه پستی که من برای آن ثبت‌نام کرده بودم هم کارشناسی بود نه مدیریتی و به همین دلیل رد صلاحیت من با دلایلی که ارائه شده به هیچ وجه منطقی نیست.

براتی در پایان راجع به برگزار شدن یا نشدن انتخابات فدراسیون در تاریخ اعلام شد گفت: تا جایی که من در جریان هستم انتخابات در همان تاریخ 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد و اطلاعی از به تعویق افتادن احتمالی انتخابات ندارم.

 

کد خبر : ۳۶۴۳۸۸