خبرگزاری کار ایران

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایلنا:

مطمئنم استقلال حداقل یک جام را می‌گیرد/ عده‌ای روی سکوها شیطنت می‌کنند

سرپرست سابق استقلال گفت: تیم تا اینجای لیگ مدام در بالای جدول بوده است و حالا که دو هفته از صدر پایین آمده که هواداران نباید علیه باشگاه شعار بدهند.

منصور پورحیدری، سرپرست سابق تیم استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی روز گذشته آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: واقعاً بازی خیلی بود. مخصوصاً در نیمه اول که بچه‌ها موفق شدند سه گل به ثمر برسانند و در ادامه هم با خیال راحت و بدون استرس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. اگر بازیکنان در نیمه دوم هم مثل نیمه اول دقت می‌کردند قطعاً گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید. البته باید بگویم که فولاد هم تیم خیلی خوبی بود و بسیار خوب بازی کرد. اما در کل استقلال بهتر بود و سه امتیاز مهمی را هم کسب کرد.

وی ادامه داد: در این یک هفته گذشته از بعد از بازی دربی، صحبت‌های زیادی با بازیکنان داشتیم و کادرفنی خلی روی مسائل روحی روانی تیم کار کرد و خوشبختانه با نتیجه‌ای که دیروز کسب شد هم شکست بازی قبل جبران شد. این نتیجه جدا از بحث روحی موجب شد تیم در کورس قهرمانی باقی بماند و سه بازی باقیمانده بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

سرپرست سابق استقلال در واکنش به حواشی رخ داده در بازی روز گذشته این تیم و شعارهایی که علیه بهرام افشارزاده داده شد تصریح کرد: آقای افشارزاده در هیمن یک هفته گذشته بعد از باخت در دربی بسیار تلاش کرد و زحمت کشید تا بازیکنان از لحاظ روحی به شرایط نرمال برگردند. یکسری شرایط در تیم به وجود آمد که موجب شد تیم چند هفته نتایج خوبی کسب نکند. ضمن اینکه روز دربی هم روز استقلال نبود و آن نتیجه رقم خورد. اما شکست در دربی که ربطی به افشارزاده ندارد که حالا علیه او شعار می‌دهند. متاسفانه یکسری‌ها روی سکوها شیطنت می‌کنند و موجب درست شدن حاشیه برای تیم می‌شوند.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا این شعارها برنامه‌ریزی شده بوده است یا خیر اظهار داشت: به هر حال نمی‌تواند همینطوری و خودجوش بوده باشد. تیم تا اینجای لیگ مدام در بالای جدول بوده است و حالا که دو هفته از صدر پایین آمده که نباید اینگونه رفتار کرد. با تمام تغییراتی که در ابتدای فصل بود، تیم 24 هفته در صدر جدول بود و در جام حذفی هم که به فینال رسیده است و این نشان می‌دهد که روی تیم کار شده است. استقلال الان در هر دو جام شانس قهرمانی دارد و این خودش نشان می‌دهد که باشگاه برای موفقیت تیم تلاش کرده است. در شرایط فعلی هواداران باید بیشتر از پیش از تیم حمایت کنند تا استقلال بتواند در انتهای فصل حداقل یک جام را بالای سر ببرد. من به شخصه مطمئنم که استقلال حداقل یک جام را در این فصل می‌گیرد.

وی در پایان راجع به ماندن یا نماندن پرویز مظلومی در استقلال برای فصل بعد نیز گفت: این موضوع را دیگر باشگاه باید تصمیم بگیرد و از الان نمی‌شود راجع به این موضع اظهار نظر کرد. البته باید دید نظر خود مظلومی در این قضیه چطور است. او در این فصل خوب کار کرده است، ولی برای مشخص شدن وضعیت نهایی باید تا پایان فصل صبر کرد.

 

 

کد خبر : ۳۶۳۹۸۰