خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی خبر داد:

حقوق ورزشکارانی که سهمیه گرفتند به حساب آنها واریز شده/ پرداخت مطالبات فدراسیون‌های المپیکی تا پیش از اعزام

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله 100 روز تا آغاز بازی های المپیک گفت: در تلاشیم تمام فدراسیون های المپیکی 100 درصد تخصیص خود را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی که در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک سخن می‌گفت، اظهار کرد: در فاصله باقی‌مانده تا بازی‌های المپیک تلاش خواهیم کرد تمامی فدراسیون‌ها، اعتبارات تخصیصی خود را تا پیش از اعزام به ریو دریافت کنند.

وی ادامه داد: البته فدراسیون‌هایی مثل وزنه برداری با 106 درصد پرداخت مطالبات، مبلغی اضافه بر تخصیص‌های توافق شده دریافت کرده که از طریق آن بتوانند ست‌های تمرینی را برای آماده‌سازی هر چه بیشتر وزنه برداران تهیه کنند.

هاشمی همچنین درباره حقوق افرادی که کسب سهمیه کردند نیز گفت: حقوق این عزیزان از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به حساب آنها واریز شده است.

وی در ادامه درباره حواله‌های قهرمانان که پیش از عید به آنها تحویل داده شده بود نیز اظهار کرد: کار خرید سکه از بانک‌مرکزی آغاز شده و طبق جدول صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، به مدال‌آوران پرداخت می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی با اعلام خبر واریز یک ماهه مطالبات باقی‌مانده پیشکسوتان ورزشی گفت: تلاش می‌کنیم در این بخش هم خوش‌حساب باشیم و تاخیری در پرداخت‌ها به وجود نیاید.

کد خبر : ۳۶۳۵۷۱