خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با ایلنا:

گام‌های استواری برای المپیک برداشته‌ایم/ در هر سه وزن مدعی هستیم

بیژن مقانلو شرایط پیش از المپیک را برای تیم ملی تکواندو ایران مناسب دانست.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی و بازیکنان که به تازگی از تورنمنت آزاد اسپانیا بازگشته‌اند گفت: ما روند رو به رشدی را دنبال می‌کنیم تا در المپیک بتوانیم نتیجه‌های خوبی را کسب کنیم و آمادگی تیم ملی را محک بزنیم و در کنار دیگر تیم‌های مدعی به بالابردن انگیزه ملی پوشان کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما گام‌های محکم و استواری  برای المپیک برداشته‌ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و در هر سه وزن مدعی کسب مدال باشیم، تمرینات تیم ملی کماکان از فشردگی خود برخوردار است و ما در ادامه در تورنمت‌های بیشتری شرکت خواهیم کرد تا آمادگی و تجربه را به اوج برسانیم، تکواندو ایران در المپیک نشان داده که یکی از مدعیان محسوب می‌شود ما این روند را ادامه خواهیم داد.

مقانلود افزود: برای گسترش تکواندو در ایران و بالا کشیدن سطح این ورزش در ایران ما اردوهای داخلی هم برگزار خواهیم کرد تا ورزشکاران این رشته با مبارزاتی که با قهرمانان ما انجام خواهند داد از تجربیات آنها استفاده کنند.

او حضور کیمیا علیزاده را در کاروان ورزش ایران امیدوار کنند دانست و گفت: اینکه تیم تکواندو اعزامی به المپیک ریو ترکیبی از آقایان و بانوان باشد نشان از وضعیت این ورزش در ایران دارد، امیدواریم علیزاده با کسب مدال به کاروان ورزشی ایران کمک کند.

 

کد خبر : ۳۶۳۱۰۳