خبرگزاری کار ایران

تکواندوی کسب سهمیه المپیک - فیلیپین

کیمیا علیزاده المپیکی شد/ چهار سهمیه المپیک ریو برای تکواندوی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۴۵۴

کیمیا علیزاده با دومین پیروزی مقتدرانه خود در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ضمن راهیابی به فینال این مسابقات، سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را برای کشورمان به دست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از صبح دیروز (شنبه) به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین و در سالن «گرندبالروم» با حضور 97 تکواندوکار از 38 کشور آغاز شده است، تا تکلیف 16 تکواندوکاری که در این رقابت‌ها، سهمیه المپیک ریو 2016 را برای کشورشان بدست می آورند، مشخص شود.

امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان 57- و 67- کیلوگرم زنان و 58- و 68- کیلوگرم در حال برگزاری است که «کیمیا علیزاده» نماینده کشورمان در وزن دوم المپیکی زنان پس از یکدور استراحت به مصاف «فیتریانا یوسف» از اندونزی رفت و در یک مبارزه جذاب و یکطرفه 19 بر صفر برنده شد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

او در دومین گام به مصاف «نیاما گارانگ» از نپال قرار گرفت که در این دیدار نیز با شایستگی با نتیجه 15 بر 2 در پایان راند دوم برنده شد و ضمن راهیابی به فینال رقابت های وزن 57- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریو 2016 را هم برای کشورمان بدست آورد.

در این رقابت‌ها تکواندوکارانی که موفق به کسب مدال «طلا و نقره» شوند، جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو 2016 را کسب می‌کنند.

هدایت تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در این رقابت‌ها برعهده «مینو مداح» بعنوان سرمربی و «مهرو کمرانی» بعنوان مربی است.

بدین ترتیب تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی در گروه مردان و کیمیا علیزاده در گروه زنان با 4 تکواندوکار راهی آوردگاه بازی‌های المپیک ریودوژانیرو 2016 می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز