خبرگزاری کار ایران

حاشیه زشت دربی ۸۲

حمله به صفحه شخصی سام درخشانی خبرساز شد

حمله به صفحه شخصی این بازیگر نام آشنا که هوادار استقلال است یکی از حاشیه‌های زشت دربی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی هشتاد و دوم پرسپولیس و استقلال در شرایطی روز گذشته از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم روی آنتن رفت که چند هنرپیشه نام آشنا نیز در برنامه فوتبال برتر حضور داشتند.

در پایان بازی روز گذشته و بعد از برد 4-2 پرسپولیس برابر استقلال اما در استودیوی فوتبال برتر این افراد همانند تمام فوتبالدوستان کشور به بحث راجع به بازی زیبای روز گذشته و نتیجه جالب این دیدار پرداختند و در این بین بازار کری خوانی هم میان کامبیز دیرباز و سام درخشانی داغ بود. موضوعی که باعث شد بعد از اتمام برنامه، صفحه شخصی سامی درخشانی، هنرپیشه استقلالی کشورمان به دلیل صحبت‌های وی در خصوص نتیجه بازی، مورد هجمه شدید عده کثیری از هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

به نحوی که در پست آخر او در اینستاگرام، بیش از 9 هزار کامنت توهین آمیز با بدترین الفاظ نوشته شده است. اتفاقی که موجب شد حتی هنرپیشه دیگر کشورمان یعنی بهرنگ علوی که جزو هواداران متعصب پرسپولیس است، با انتشار پستی به حمایت از سام درخشانی بپردازد و اینگونه رفتارها را دور از شان هواداران پرسپولیس برشمرد.

متاسفانه این برای چندمین بار است که در فضای مجازی اتفاقی مشابه آنچه که دیروز برای سام درخشانی پیش آمد، رخ می‌دهد و به نظر می‌رسد دیگر وقت آن رسیده که در این باره همه ما اصلاحاتی را از خودمان آغاز کنیم؛ اینکه دربی هم مثل همه بازی‌های فوتبال به پایان می رسد و آنچه که باقی می‌ماند دوستی و معرفت و احترام به کسی است که مثل ما فکر نمی‌کند. از سویی دیگر سام درخشانی و همه آنهایی که به تلویزیون می‌روند تا در چنین برنامه‌هایی حضور پیدا کنند نباید به گونه‌ای سخن بگویند که اظهارنظرشان پیرامون یک موضوع حساسیت‌های منفی ایجاد کند. بنابراین شاید بهتر بود سام درخشانی نیز به شکل بهتری پس از پایان دربی روی آنتن زنده سخن می‌گفت. حمله به صفحه شخصی این بازیگر نام آشنا که هوادار استقلال است یکی از حاشیه‌های زشت دربی محسوب می‌شود.

 

کد خبر : ۳۶۱۹۱۶