خبرگزاری کار ایران

شانس پرسپولیس در دربی بیشتر است

داورزنی: تمام تلاش ما این است که موفق به کسب سهمیه المپیک شویم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تمام تلاش ما این است که در مرحله اول موفق به کسب سهمیه شویم اما هدف نهایی ما در والیبال و آنچه دنبال آن هستیم سکوی المپیک است.

به گزارش ایلنا، محمدرضاداورزنی که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت درباره شرایط تیم ملی والیبال گفت: تمام تلاش ما این است که در مرحله اول موفق به کسب سهمیه شویم اما هدف نهایی ما در والیبال و آنچه دنبال آن هستیم سکوی المپیک است.

وی ادامه داد: فعلا در این مرحله ابتدا باید کسب سهمیه شود که با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اینکه والیبال ما در جمع 8 تیم برتر دنیا قرار دارد امیدواریم در بین 12 تیم حاضر در المپیک باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به اینکه آیا با توجه به هم گروهی با لهستان و فرانسه برگزاری دیدارهای تدارکاتی با این تیم‌ها به ضرر ما نیست گفت: این موضوع بررسی شده است از بین 8 تیم حاضر در این مسابقات 4 تیم به المپیک خواهند رفت. با توجه به اینکه تیم ملی مناسبی نه در اروپا و نه در سایر جاها برای انجام بازی‌های تدارکاتی وجود نداشت این تصمیم را گرفتیم. تیم‌هایی مانند روسیه و ایتالیا که کسب سهمیه کرده‌اند خیالشان راحت است سایر تیم‌ها هم که سهمیه نگرفته‌اند دغدغه‌ای برای آمادگی ندارند.

داورزنی درباره مصدومیت موسوی و غلامی گفت: خوشبختانه شرایط موسوی بهتر شده است، با توجه به گرفتگی شدیدی که در عضلات کمر موسوی بود ابتدا خیلی نگران بودیم اما خوشبختانه با عکسبرداری و آزمایشاتی که انجام شد شرایط بهتر شده است. عادل غلامی هم همین طور. خوشبختانه مشکلی از نظر مصدومیت نداریم و تلاش می‌کنیم در بهترین شرایط روحی و روانی عازم مسابقات شویم.

وی درباره حضور مسئولان ورزش در اردوهای تیم ملی گفت: در رشته‌های گروهی رسیدن به موفقیت در سطح جهان طولانی است و پروسه‌ای 6 -7 ساله دارد تا به پختگی لازم برای موفقیت به این سطح برسند. حضور مسئولان می تواند پشتوانه خوبی برای دلگرمی کادر فنی و بازیکنان و افزایش سطح روحی و روانی آن‌ها باشد.

رئیس فدراسیون والیبال درباره پیش بینی‌اش از دربی گفت: شرایط موجود با توجه به روندی که در مسابقات می‌بینم و نتایجی که پرسپولیس گرفته است و همچنین اینکه استقلال شرایط روحی و روانی خوبی نداشته است مگر اینکه خود را بازسازی کند، با توجه به سوابق بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های اخیر شانس این تیم بیشتر است.

 

کد خبر : ۳۶۱۷۰۵