خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

حذف ناباورانه بارسا در ویسنته کالدرون/ صعود بایرن در جهنم دالوژ

دو تیم بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی باقیمانده از دور برگشت در شهرهای لیسبون و مادرید خاتمه یافت و در پایان این شب، تیمهای بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا با عبور از سد حریفان خود، به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کردند.

2352932_w2

اتلتیکو مادرید 2-0 بارسلونا؛ سیمئونه زهرش را به بارسا ریخت

در یکی از دو بازی این شب، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود ویسنته کالدرون میزبان رقیب قدرتمند و هموطن خود بارسلونا بود.

بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با نتیجه 2-1 به سود بارسا تمام شده بود و شاگردان سیمئونه برای صعود تنها نیاز به یک پیروزی یک-صفر داشتند که در انتها نیز موفق شدند با بردی بهتر و با نتیجه 2-0، مدافع عنوان قهرمانی را از گردونه رقابتها حذف کنند تا برای دومین بار در سه سال اخیر به جمع چهار تیم پایانی چمپیونز لیگ صعود کنند.

هر دو گل اتلتیکو را در این بازی، متیو گریژمان در دقایق 36 و 88 (پنالتی) به ثمر رساند تا کاتالانها برای دومین بار در سه فصل اخیر، با شکست از روخی بلانکوس در این مرحله از گردونه رقابتها کنار بروند.

1941638382-bayern-muenchen-benfica-lissabon-thomas-mueller-qQeutCLFTMG

بنفیکا 2-2 بایرن مونیخ؛ فرار مونیخی ها از قلعه عقابها

در دیگر بازی این شب، تیم بنفیکا که در بازی رفت، در آلمان با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شده بود، در ورزشگاه دالوژ لیسبون میزبان بایرن بود که این بازی جذاب در پایان با نتیجه مساوی 2-2 خاتمه یافت تا بایرنی ها با برتری 3-2 در مجموع دو بازی، برای پنجمین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

گل‌های این بازی را آرتورو ویدال (38) و توماس مولر (52) برای بایرن مونیخ و رائول خیمنز (27) و آندرسون تالیسکا (76) برای بنفیکا به ثمر رساندند.

به این ترتیب و با پایان مرحله یک چهارم نهایی، چهار تیم بایرن مونیخ آلمان، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند.

چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، در قرعه‌کشی روز جمعه هفته جاری رقبای خود را در مسیر رسیدن به فینال که در شهر میلان و ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود خواهند شناخت.

 

 

کد خبر : ۳۶۱۵۰۰