خبرگزاری کار ایران

میرزایی: همیشه هدفم خوشحالی مردم بوده‌ است/در چهار دوره پارالمپیک طلا گرفتم

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۹۶

رکورددار پرتاب نیزه پاراالمپیک جهان گفت: من از پارالمپیک بارسلون تا پاراالمپیک پکن در خدمت تیم ملی در ماده پرتاب نیزه بودم و توانستم چهار مدال طلا کسب کنم.

محمدرضا میرزایی، مرد طلایی ایران در چهار دوره مسابقات پارالمپیک و عنوان دار تاریخی‌ترین ورزشکار ایران در پارالمپیک و همچنین پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران در سال 2008 پکن در حاشیه بازدید اعضای فدراسیون ورزش‌های کارگری و تیم ملی والیبال ساحلی کارگری ایران، از آسایشگاه جانبازان ثارالله در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با این بازدیدها اظهار داشت: باتوجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد، وقتی مردم و ورزشکاران با ما دیدار می‌کنند و ما مردم را بین خودمان می‌بینیم، روحیه خوبی از آنها می‌گیریم و جانبازان می‌فهمند که فراموش نشده‌اند. همینطور متقابلا، این ورزشکاران هم توانستند اینجا در بین جانبازان، روحیه مضاعفی بگیرند تا بتوانند در مسابقات بین‌المللی خود بدرخشند.

رکورددار پرتاب نیزه پاراالمپیک جهان در ادامه راجع به دوران ورزشی خود گفت: من از پاراالمپیک بارسلون تا پاراالمپیک پکن در خدمت تیم ملی در ماده پرتاب نیزه بودم و توانستم چهار مدال طلا کسب کنم. احتزاز پرچم کشورمان در مسابقات پاراالمپیک، باعث غرورآفرینی ما می‌شد.امیدوارم توانسته باشم لبخندی بر لبان مردم عزیز کشورم آورده باشم و تنها هدف من هم همین بود. انشالله بتوانم از این پس هم به کشور عزیزم خدمت کنم.

محمدرضا میرزایی در پایان با اشاره به دلایل خداحافظی خود از مسابقات تیم ملی گفت: شرایط سنی من باعث شد که نتوانم رکوردهای خودم را افزایش دهم و تصمیم گرفتم در اوج از مسابقات تیم ملی خداحافظی کنم که همیشه خاطره خوشی برایم باقی بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز