خبرگزاری کار ایران

کنایه راموس به بارسایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۳۵

کاپیتان کهکشانی‌ها پس از برد شیرین تیمش در نیوکمپ مقابل بارسلونا به حریف سنتی این تیم کنایه زد.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس که در دومین ال‌کلاسیکوی فصل که شب گذشته (شنبه) به برتری 2 بر یک رئال مادرید مقابل بارسلونا انجامید در دقیقه 83 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد، پس از بازی در خصوص امیدوار شدن تیمش به قهرمانی در لالیگا به خبرنگاران گفت: وقتی روی کاغذ شانس قهرمانی داریم، باید در هفت بازی باقیمانده از فصل جاری بجنگیم. هنوز امتیازات زیادی برای گرفتن باقی مانده است.

وی افزود: همان‌طور که پیش از بازی هم به شما گفته بودم، فوتبال فرصت گرفتن انتقام و آزمودن دوباره مقابل رقیبی را که شکست‌تان داده است، به شما می‌دهد. وقتی هم موفق به گرفتن انتقام می‌شوید، درست مثل این است که در آسمان‌ها هستید. این پیروزی پاداش سختکوشی‌مان در هفته‌های اخیر بود و تا پایان فصل هم سخت به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.

مدافع کهکشانی‌ها در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: باید گام‌های بعدی خود را هم در ادامه محکم برداریم. هنوز چیزی به‌دست نیاورده‌ایم و باید همین روحیه جنگدگی را برای هفته‌های پیش‌رو حفظ کنیم. به‌هر حال باید گام به گام پیش برویم. ما باید این سه امتیاز را پس از دردسرهای زیاد با هواداران‌مان سهیم شویم. حالا باید به هر بازی رویکردی به مانند بازی فینال داشته باشیم.

راموس در مورد گل برتری رئال مادرید که در دقیقه 85توسط ستاره پرتغالی رئالی‌ها به ثمر رسید، عنوان کرد: گل رونالدو هم پاسخی بود به آنهایی که می‌گفتند او و دیگر بازیکنان خط حمله ما در این بازی‌ نمی‌توانند گلزنی کنند.

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی همچنین در مورد اخراجش گفت: ما در خط دفاعی با دفاع خطی عالی کار کردیم. به‌هر حال در فوتبال هم ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد و بابت اخراجم متأسفم، چون تیمم را 10 نفره کردم، اما از آن درس گرفتم. اگر می‌دانستم که با یک بازیکن کمتر به پیروزی می‌رسیم، در دقیقه پنج از زمین بیروم می‌رفتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز