خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌و‌دوم لیگ‌برتر انگلیس؛

جشنواره‌گل چلسی، من‌سیتی و آرسنال مقابل رقبا/توقف لیورپول برابر تاتنهام

هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل من‌سیتی،‌آرسنال و چلسی مقابل رقبا پیگیری شد.

به گزارش ایلنا،‌ هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه ویلاپارک آغاز شد که در آن استون‌ویلا تیم قعرنشین به دیدار چلسی قهرمان فصل گذشته رفت که در آن حرفی برای گفتن نداشت و با چهار گل شکست خورد تا این تیم باسابقه یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک‌تر شود. چلسی نیز با کسب برد در این دیدار شانسش را برای سهمیه لیگ اروپا زیاد کرد.

همچنین دو تیم آرسنال و واتفورد در ورزشگاه امارات به دیدار هم رفتند که در پایان میزبان با چهار گل واتفورد را شکست داد. گل های آرسنال را الکسیس، بیرین، ایووبی و ولکات به ثمر رساندند. توپچی های لندن با این برد امیدوار شدند تا در هفته های باقی مانده بتوانند امتیازات خود را به صدر جدول برسانند. الکسیس سانچز نقش چشمگیری در این برد خانگی داشت. او یک گل زد و یک پاس گل برای ایووبی مهیا کرد. حالا باید دید لستر رانیری در برابر ساوتهمپتون چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

در دیگر بازی حساس این هفته من سیتی در خانه بورنموث به مصاف این تیم رفت و به برتری 4 بر صفر رسید. گل های سیتی را در این بازی فرناندو در دقیقه 7، دی بروین در دقیقه 12، آگوئرو در دقیقه 19 و کولاروف در دقیقه 93 زدند. سیتی با این برد 54 امتیازی شد. بازگشت دی بروین بهترین خبر برای این تیم انگلیسی قبل از دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان بود و این بازیکن خیلی زود حضورش را در میدان با گلزنی جشن گرفت. همچنین سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با گلزنی در نیمه اول دیدار تیمش برابر بورنموث نود و پنجمین گلش در لیگ برتر را در صد و چهل و چهارمین بازی اش به ثمر رساند تا با رکورد رود فن نیستلروی که در 150 بازی به این رقم رسیده بود برابری کند.

در آخرین بازی این شب نیز دو تیم لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد برابر هم به میدان رفتند. لیورپول که تلاش می کند بتواند حداقل سهمیه لیگ اروپا یا حتی لیگ قهرمانان را کسب کند به برد در این دیدار نیاز مبرم داشت. تاتنهام نیز که تیم دوم جدول است قصد داشت با برتری در این بازی 5 امتیاز اختلاف با صدر در جدول را موقتا به دو امتیاز کاهش دهد. در هر صورت دیداری که در آن هر دو تیم به کسب برد محکوم بودند با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه بقیه تیم های مدعی لیگ برتر یعنی لسترسیتی، آرسنال و منچسترسیتی که برای قهرمانی تلاش می کنند بیشتر از بقیه خوشحال شدند چرا که اکنون فاصله بین این تیم ها در صدر جدول به حداقل رسیده است.

فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی برای لیورپول گلزنی کرد و هری کین نیز تنها گل تاتنهام را وارد دروازه قرمزپوشان شهر آنفیلد کرد. بازی های لیگ برتر یکشنبه با دو دیدار ادامه می یابد که در آن لسترسیتی صدرنشین برابر ساوت همپتون به میدان می رود که کسب برد در این بازی تیم کلودیو رانیری را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر خواهد کرد. منچستریونایتد نیز در خانه به دیدار اورتون خواهد رفت.

نتایج هفته سی و دوم لیگ جزیره به این شرح است:

شنبه 14 فروردین

استون‌ویلا 0-4 چلسی

آرسنال 4-0 واتفورد

بورنموث0-4منچسترسیتی

نوریچ 3-2 نیوکاسل

ساندرلند 0-0 وست برومویچ

وستهام 2-2 کریستال پالاس

استوک‌سیتی 2-2 سوانسی

لیورپول- تاتنهام 21:00

یکشنبه 15 فروردین

لسترسیتی-ساوتهمپتون، ساعت 18:00

منچستریونایتد-اورتون، ساعت 20:30

جدول رده بندی لیگ‌برتر جزیره به این شرح است:

1- لسترسیتی 66 امتیاز

2- تاتنهام  61امتیاز

3- آرسنال 58 امتیاز

4- منچسترسیتی 54امتیاز

5- وستهام 51 امتیاز

کد خبر : ۳۵۸۱۹۹