خبرگزاری کار ایران

واکنش کاظم اولیایی به کنایه امیر قلعه‌نویی

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به صحبت‌های سرمربی سابق این تیم واکنش نشان داد.

کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی راجع به وی که گفته بود هنگام قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا در سال 69، کاظم اولیایی به جای کاپیتان تیم جام را بالای سر برد و روز بعد از بازی تمام روزنامه‌ها عکس وی را چاپ کرده بودند گفت: این حرفی که آقای قلعه‌نویی زده است سلیقه شخصی اوست. در آن زمان تمام مراسم‌های قهرمانی همینگونه برگزار می‌شد و حتی سال بعد هم باز همین اتفاق افتاد. یک زمانی مراسم قهرمانی به این صورت است که بازیکنان می‌آیند مدال می‌گیرند و بعد هم جام را بالای سر می‌برند که در این مراسم‌ها که الان هم برگزار می‌شود، کاپیتان تیم جام را تحویل می‌گیرد. اما در آن زمان به این صورت نبود.

وی ادامه داد: در آن سال‌ها چون معتقد بودند جام قهرمانی متعلق به باشگاه است، برای تحویل کاپ اسم مسئولین باشگاه را صدا می‌زدند و در آن دوره هم همین اتفاق افتاد و اسم من را به عنوان مدیر تیم صدا کردند و جام را من بالای سر بردم.

مدیرعامل اسبق استقلال در واکنش به این موضوع که آیا از کنایه امیر قلعه‌نویی درباره خودش دلخور است یا خیر اینگونه سخن گفت: آقای قلعه‌نویی یک حرفی زده و من هم قصد ندارم جوابی به او بدهم. ولی خیلی خوب است که در این روزهای آشفته فوتبال کشورمان که فوتبال به سمت قهقرا می‌رود، وقتی قرار است حرفی بزنیم، ببینیم که مطرح کردن این حرف دردی از فوتبال دوا می‌کند یا نه. من به شخصه فکر نمی‌کنم که پرداختن به این موضوعات کمکی به پیشرفت فوتبال بکند و به همین دلیل هم علاقه‌ای ندارم که به این بحث ادامه بدهم.

 

کد خبر : ۳۵۷۹۸۷