خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سایپا خبر داد:

کفاشیان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است

رئیس فعلی فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده است.

به گزارش ایلنا، بیت‌الله رضایی پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون در خصوص اینکه تاکنون چه نفراتی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌اند، گفت: کسانی که من دیدم، مصطفی آجورلو، مهدی تاج و عزیزالله محمدی بودند و آنطور که شنیدم علی کفاشیان هم قبل از این ثبت نام کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش چه کسانی برای تصدی پست ریاست اصلح‌تر هستند، اظهار داشت: شاید مدیرانی هم باشند که قبل از این ثبت نام کرده‌اند یا بخواهند در زمان باقی مانده ثبت نام کنند. باید دید در دقیقه آخر چه کسانی در انتخابات هستند و آن موقع نفر اصلح را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و دوره کفاشیان چطور بوده است، خاطرنشان کرد: نه تنها من، بلکه باید تمام رسانه‌ها، ورزشی‌ها و اهالی فوتبال جایگاه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و... را ببینند و نظر بدهند. به نظرم تاکنون عملکرد فدراسیون فوتبال خوب بوده است.

رضایی در خصوص اینکه آیا علیرضا اسدی و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم هم در انتخابات ثبت نام کرده‌اند یا نه، گفت: من اسدی را ندیدم و سراغ او را هم گرفتم که گفتند در جلسه است. عزیزی‌خادم هم قرار بود برای ریاست فدراسیون ثبت نام کند.

وی درباره ثبت نام خودش و اینکه ثبت نام در انتخابات فدراسیون چه شرایطی می‌خواهد اظهار داشت: هرکسی که در انتخابات ثبت نام می‌کند، باید شش سال سابقه مدیریتی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به این مسئله که گویا برخی در تلاش هستند انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق بیفتد، گفت: من نشنیدم و برای اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم.

 

 

کد خبر : ۳۵۴۹۵۸