خبرگزاری کار ایران

نامه وزیر ورزش و جوانان به رئیس جمهور برای حمایت از افزایش سهمیه‌های المپیک تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۳۰

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای ضمن قدردانی از رییس جمهوری خواستار مساعدت ها و حمایتهای بیشتر دولت از ورزشکاران المپیکی در آستانه این رقابتها شد .

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ در نامه دکتر محمود گودرزی به دکتر حسن روحانی آمده است:
با سلام و احترام
ضمن تشکر از مساعدت ها و حمایت های حضرتعالی از ورزش و با عنایت به در پیش بودن بازی های المپیک که تا شروع آن فرصت زیادی باقی نمانده و همچنین گلایه فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون های المپیکی از کمبود اعتبارات برای کسب سهمیه های المپیک( که نیازمند سفرهای ورزشی به دیگر کشورها است) و تشکیل اردوهای متعدد رنج می برند و در هفته های اخیر نیز با نامه های سرگشاده بعضی از درددل های آن ها به اطلاع حضرتعالی رسیده است، مستدعی است برای ارتقاء و افزایش سهمیه های المپیک، تشکیل اردوهای مورد نیاز ورزشکاران، حقوق ورزشکاران المپیکی و ... تا قبل از اتمام سال 1394 بذل عنایت بفرمایند و برای مساعدت های ممکن دستور اقدام عاجل صادر فرمایند.
رئیس جمهور صبح امروز در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم‌های ملی در میادین جهانی را از اهداف و خواسته‌های مهم ملی دانست و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی را به عنوان اولویت‌های مهم دولت عنوان کرد.
دکتر حسن روحانی در این جلسه، وزارت ورزش و جوانان را به عنوان دستگاه تخصصی و مسئول و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌ها را به عنوان حامی و پشتیبان این وزارتخانه دانست که موظفندحداکثر مساعی را برای پاسخگویی شایسته به این خواسته ملی بکار گیرند و روند پیشرفت کار را به طور منظم به وی گزارش دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز