خبرگزاری کار ایران

راه آهن در لیگ می ماند؛

توپالیدیس: تلاش می‌کنیم استقلال را ببریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۰۶

سرمربی یونانی راه آهن ادعا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال عنوان کرد: تمام توان خود را برای پیروزی مقابل استقلال به کار می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، یواهانیس توپالیدیس پیش از بازی حساس فردا برابر راه آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

ایران کشوری زیبا است

خیلی خوشحالم که در ایران هستم. من بیشتر از 20 روز است در ایران حضور دارم و ایران را کشوری زیبا می‌بینم. این یک بخش از قضایا است و بخش دیگر مربوط به بازی با استقلال است. استقلال تیم در جه یکی است و بازی سختی داریم.

در لیگ می مانیم

ما به نام ها توجه نمی‌کنیم و 9 فینال در آینده در پیش داریم. دستیاران من و مربیان تیم مرتب در حال تمرین هستند و همه بازیکنانم تفکر خوبی دارند و در این دو هفته تیم شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم در لیگ بمانیم.

راه آهن بازیکنان جوان و خوبی دارد

سه بازی راه آهن را قبل از این که سرمربی شوم دیده بودم. این تیم بازیکنان جوان و آینده داری دارد. مطمئن باشید در لیگ برتر می‌مانیم.

کسب رتبه تک رقمی بسیار سخت است

مهم ترین نکته این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. فراموش نکنیم ما در رده پانزدهم جدول هستیم و کسب رتبه تک رقمی بسیار سخت است.

باید مرد روزهای سخت بود

فوتبال این طور نیست که همیشه شما تیم های خوب و باکیفیت را بگیرید. همیشه باید مرد روزهای سخت بود و برای رسیدن به جایگاه های برتر تلاش کرد.

به شدت به پیروزی برابر استقلال نیاز داریم

هرچند راه آهن در بازی های گذشته فقط دو گل زده که آن هم یکی توسط بازیکن تیم حریف زده شده است اما ما باید تمرکز خود را داشته باشیم و در خط دفاعی هم خوب کار کنیم. ما به شدت به پیروزی در این مسابقه احتیاج داریم و برای رسیدن به این امر باید گل بزنیم. تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در این مدت ساختار دفاع و حمله را درست کنیم. در این مدت میانه کار را پیش رو قرار دادیم؛ هم روی دفاع و هم روی حمله تمرکز داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز