خبرگزاری کار ایران

بحری: شناخت خوبی از تیم پدیده داریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۸۹

سرمربی تیم ملوان گفت: فیلم چند بازی اخیر تیم پدیده را دیدم و آنالیزهای لازم را در این خصوص انجام دادم و شناخت نسبی خوبی از این تیم به دست آوردم.

به گزارش ایلنا، محمد غدیر بحری صبح امروز در نشست خبری پیش از بازی ملوان انزلی و پدیده مشهد در محل هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد:‌ برای بازی و مقابله با تیم پدیده به مشهد آمدیم و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از تیم ملوان بازی زیبایی شاهد هستید، افزود: معتقدیم یک امتیاز معنا ندارد و برای برد و سه امتیاز به این دیدار آمدیم و تا توان داریم تلاش داریم که به این مهم دست یابیم.

سرمربی تیم ملوان در خصوص محروم ها و مصدومان بازی فردا گفت:‌ یکی از هافبک های تیم ملوان محروم و رضا درویش به دلیل کسالت مصدوم بازی فردا هستند.

وی در خصوص وضعیت آینده سرمربی این تیم ابراز کرد: هیئت مدیره تیم ملوان باید برای سرمربی این تیم تصمیم بگیرد و هر زمان که سرمربی جدید به تیم اضافه شود دست او را می فشاریم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

بحری در مورد وضعیت پرداختی های بازیکنان تیم نیز گفت: در حال حاضر هشت تا ۲۰ درصد قراردادها پرداخت شده است و تمام تلاشمان را برای پرداخت ها تا پیش از سال جدید خواهیم داشت.

وی افزود: از هیئت مدیره تیم که تمام تلاش خود را در شرایط اقتصادی نامناسب صرف پرداختی های بازیکنان انجام داد نیز تشکر و قدردانی می کنم.

سرمربی تیم ملوان با اشاره به اینکه فیلم چند بازی اخیر تیم پدیده را دیدم و آنالیزهای لازم را در این خصوص انجام دادم و شناخت نسبی خوبی از این تیم به دست آوردم که امروز برای بازیکنان تیم ملوان جهت آشنایی کامل با تیم مقابل خود توضیح می دهم.

وی با بیان اینکه هیچ یک از تیم های داخلی در هیچ کجای ایران تماشاگرانی با تعصب تیم ملوان ندارد، تصریح کرد:‌ طرفداران تیم انزلی در خوشی و ناخوشی دنبال تیم هستند و از هیچ کوششی و حمایتی دریغ نمی کنند هدفشان این است که ملوان باشد و با ملوان زندگی کنند.

این دیدار فردا از ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز