خبرگزاری کار ایران

هفته‌دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

النصر2-0سپاهان؛ طلسم ایرانی شکست/ استیماچ صدر را پس داد

سپاهان مقابل النصر امارات تن به شکست داد تا بالاخره تیم‌های ایرانی طعم شکست را بچشند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته‌دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان‌ اصفهان در گروه A از ساعت 20 در ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی مهمان تیم النصر بود که مقابل تیم اماراتی تن به شکست 2 بر صفر داد تا معادلات این گروه را پیچیده کند.

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، پادوانی، عبدالله کرمی، علی کریمی، سعید قائدی‌فر، وریا غفوری، ایبریچیچ(امین جمالیان)، فوزیل موسی‌اف، حسین فاضلی، خلعتبری(محرم نویدکیا) و شیمبا

ترکیب النصر امارات: احمد شمبیح، خالد جمال(سالم صالح)، لوییز خیمنز، علی العامر، کمبو اکوکو(احمد خمیس)، جاناتان پیتروپا، محمود خمیس، امیر مبارک، طارق احمد، احمد الیاسی و نیلمار(علی امری)

نیمه نخست اگرچه دو تیم موقعیت‌های مناسبی داشتند ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یووانویچ و استیماچ دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم ورق به سود تیم اماراتی برگشت و دقیقه 57 نیلمار با اشتباه مهلک عبداله کرمی در یارگیری دروازه شهاب گردان را با ضربه‌ای عجیب باز کرد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 09+3 با خطای پادوانی روی مهاجم النصر داور کره‌ای به سود این تیم اماراتی اعلام پنالتی کرد که جاناتان پیتروپا پشت ضربه ایستاد و برخلاف حرکت شهاب گردان توپ را برای دومین بار از خط دروازه سپاهان عبور داد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر به پایان رسید تا اماراتی‌ها نتیجه بازی رفت در فولادشهر را جبران کنند.

در این گروه النصر با 3 امتیاز از انتهای جدول به صدر آمد و سپاهان را به رده دوم فرستاد.

سپاهان در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها ﺳﻪشنبه 25 اسفند از ساعت 16:00 در فولادشهر میزبان لوکوموتیو خواهد بود و چهارشنبه 18 فروردین 95 به تاشکند سفر خواهد کرد تا دیدار برگشت خود را مقابل این تیم برگزار کند.

نتایج بازی‌های برگزار شده امروز لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

گروه A

النصر دبی1-0 سپاهان

الاتحاد عربستان1-1 لوکوموتیو

گروه B

بنیادکار 0-1 النصر عربستان

ذوب‌آهن0-0 لخویا

گروه E

اف‌سی توکیو3-1 بین دونگ

جیانگسو3-2 چونبوک موتورز

گروه F

اف سی سئول4-1سانفرسه‌هیروشیما

شاندونگ لیوننگ3-0بوریرام تایلند

کد خبر : ۳۵۲۱۰۶