خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با ایلنا؛

محمدی: اعزام نشدنم به مسابقات آسیایی سلیقه شخصی رئیس فدراسیون بود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۱۸۹

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: سه ماه در بدترین شرایط جوی در کاشان اردو داشتیم و از جیب خودمان هزینه کردیم، اما رئیس فدراسیون نه تنها هزینه ما را پرداخت نکرد، بلکه اسم من را هم از لیست اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خط زد.

تیم ملی دوومیدانی در شرایطی قرار است روز شنبه برای حضور در مسابقات آسیایی عازم بحرین شود که با تصمیم فدراسیون دوومیدانی، نام روح‌الله محمدی مربی این تیم از لیست نفرات اعزامی به این مسابقات خط خورده است. این اتفاق در حالی رخ داده که دو نفر از دوندگان تیم ملی شاگرد محمدی هستند و در صورت نبود وی در کنار تیم، این دو ورزشکار باید بدون مربی به رقابت با سایر دوندگان بپردازند.

پیرو همین موضوع، روح‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تا پیش از حضور من در تیم ملی، 20 سال بود که رکورد دوی 3000 متر کشور دست نخورده باقی مانده بود و بعد از فعالیت من به عنوان مربی، این رکورد توسط شاگردان من شکسته شد. ضمن اینکه در شرایطی که در دو صحرانوردی آسیا، 11 سال مدالی کسب نکرده بودیم، در رقابت‌های سال 2014 در کشور ژاپن شاگردان من توانستند روی سکو بروند و مدال کسب کنند. در حال حاضر در لیست دوندگان اعزامی به بحرین، نفرات اول و دوم تیم یعنی محمدرضا ابوترابی و حسین کیهانی شاگردان من هستند. ضمن اینکه اکثر نفرات اول و دوم و رکوردداران دوهای 800 متر، 1500 متر، 3000 متر با مانع، 5000 متر، 10000 متر، صحرانوردی، ماراتن و نیمه ماراتن نیز جزو شاگردان من هستند.

وی ادامه داد: در مسابقات داخل سالن کشور، حسین کیهانی با رکوردی که ثبت کرد برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در قطر انتخاب شد، اما علیرغم اینکه من مربی او بودم، از طرف فدراسیون اسمم در لیست نفرات اعزامی به قطر قرار نگرفت و از همراهی شاگردم در این رقابت‌ها بازماندم. برای مسابقات پیش رو هم که قرار است تیم روز شنبه به بحرین برود، در حالی اسم من را جزو نفرات اعزامی قرار نداده‌اند که 4 نفر از 5 مربی که در تیم هستند، یعنی آقایان گلستانی، زارع، وجدان‌زاده و فهیمی هیچ شاگردی در تیم ملی ندارند و تنها آقای مانیزان است که یک شاگرد آن هم در رده جوانان در تیم ملی دارد. یعنی از 8 دونده بزرگاسل و جوانانی که به مسابقات اعزام می‌شوند، تنها یک نفر مربی دارد و این در حالی است که نفرات اول و دوم تیم یعنی محمدرضا ابوترابی و حسین کیهانی شاگرد من هستند.

محمدی در پاسخ به این سوال که چرا اسم او از لیست نفرات اعزامی به این رقابت‌ها خط خورده است عنوان کرد: من اصلاً نمی‌دانم دلیل فدراسیون برای این کار چه چیزی بوده است و فکر می‌کنم این تنها نظر شخصی و سلیقه کیهانی رئیس فدراسیون بوده است.

مربی تیم ملی در ادامه پیرامون این موضوع افزود: فدراسیون در شرایطی تصمیم گرفته من را به مسابقات اعزام نکند که ما سه ماه در بدترین شرایط جوی در کوه‌های کرکس کاشان اردو برگزار کردیم و در سرمای وحشتناک آنجا نه تنها چیزی در حدود 7 میلیون از جیب خودمان هزینه کردیم، بلکه تهیه تمام وسایل و حتی پختن غدا هم بر عهده خودمان بود. بعد از این اردو هم قرار بود فدراسیون هزینه‌ای را که در این اردو کردیم به ما پرداخت کند، ولی نه تنها یک ریال به ما پول ندادند، بلکه حالا من را به مسابقات هم اعزام نکردند.

وی افزود: متاسفانه کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی جواب تلفن من را هم نمی‌دهد و در شرایطی که تیم روز شنبه عازم سفر است و ویزای کلیه نفرات برای سفر به بحرین صادر شده است، من هنوز نتوانسته‌ام با رئیس فدراسیون راجع به این موضوع حرف بزنم.

روح‌الله محمدی در پایان راجع به واکنش شاگردانش محمدرضا ابوترابی و حسین کیهانی به عدم اعزام وی به مسابقات آسیایی بحرین گفت: شاگردانم در واکنش به این موضوع گفته‌اند در صورتی که من نباشم آن‌ها هم به مسابقات نخواهند رفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز