خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تساوی یوونتوس و بایرن مونیخ در شب پر التهاب تورین/پیروزی بارسلونا با درخشش مسی

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری شد که در این دیدارها یوونتوس و بایرن مونیخ به تساوی رسیدند و آرسنال در خانه مغلوب بارسلونا شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) با برگزاری دو دیدار دیگر در شهرهای تورین ایتالیا و لندن انگلیس پیگیری شد که در این دیدارها یوونتوس و بایرن مونیخ به تساوی رسیدند و آرسنال در خانه مغلوب بارسلونا شد.

یوونتوس 2-2 بایرن مونیخ

یووه-بایرن

در شهر تورین و در ورزشگاه یوونتوس آره نا این شهر، تیم یوونتوس میزبان بایرن مونیخ آلمان بود که این بازی بسیار جذاب و دیدنی در پایان با نتیجه مساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی در ابتدا تیم بایرن مونیخ با دو گل دقایق 43 و 55 توماس مولر و آرین روبن از میزبان خود پیش افتاد، اما در ادامه یوونتوس با افزودن به شدت حملات خود توانست با دو گل دیبالا و استورارو که در دقایق 63 و 76 وارد دروازه مونیخی ها کرد، بازی را به تساوی بکشاند تا این نبرد بسیار پر التهاب با تساوی به پایان برسد تا به این ترتیب همه چیز به بازی برگشت که در آلیانتس آره نا شهر مونیخ برگزار خواهد شد کشیده شود.

آرسنال 0-2 بارسلونا

مسی

اما در دیگر دیدار این شب نیز تیم آرسنال انگلیس در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم بارسلونای اسپانیا بود که این بازی در انتها با دو گل به سود شاگردان لوئیز انریکه خاتمه یافت.

گلهای بارسونا را در این بازی لیونل مسی در دقایق 71 و 84 (پنالتی) وارد دروازه پیتر چک کرد تا با این نتیجه تا حدود زیادی صعود کاتالانها به دور بعد رقابتها قطعی شد.

نکته جالب این دیدار اما گلزنی لیونل مسی به پیتر چک بود. لیونل مسی تا پیش از این بازی هیچگاه موفق نشده بود با لباس بارسلونا حتی از روی نقطه پنالتی، دروازه پیتر چک را باز کند. اتفاقی که در این بازی رخ داد و فوق ستاره آرژانتینی بارسا موفق شد با زدن دو گل طلسم ناکامیهای خود در برابر پیتر چک را بشکند.

 

 

کد خبر : ۳۴۹۹۲۱