خبرگزاری کار ایران

با توجه به اینکه چند دوره قهرمان نشدیم استرس زیادی داشتیم

ناظم‌الشریعه: برایم افتخار است که در جام‌جهانی در خدمت تیم ملی باشم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌برای رسیدن به موفقیت باید بیشتر هوای ما را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد ناظم الشریعه در مورد قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت: خیلی خوشحالم که جام را برای مردم ایران به هدیه آوریم لیاقت ایران قهرمانی است و خیلی خوشحالم. خدا را شکر از ما  انتظار قهرمانی می‌رفت با توجه به اینکه چند دوره قهرمان نشدیم استرس زیادی داشتیم اما آنقدر ستاره‌های ما خوب بودند که جای حرف و حدیثی نگذاشتند. از همه راضی هستم. استارت موفقیت را زدیم اما تازه فیتیله ما روشن شده و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه و جام جهانی موفق شویم.

وی در مورد پاداش 500 دلاری که به بازیکنان داده شد عنوان کرد: صد در صد پاداش دیگری در نظر گرفته می‌شود من نباید پاسخگوی این مسئله باشم. تنها می‌توانم بگویم بچه های ما خیلی خوب کار کردند این پیروزی‌ها با تفاضل گل بالا دلیل ضعف فوتسال آسیا نیست. فوتسال آسیا خیلی پیشرفت کرده شما دیدید ازبکستان تایلند را حذف کرد و ژاپن از ویتنام شکست خورد. فوتسال نیاز به هماهنگی دارد و باید هوای ما را بیشتر داشته باشد.

ناظم الشریعه در رابطه با اینکه آیا در جام جهانی هم او سرمربی تیم است عنوان کرد: قرار بود ما بمانیم حالا معلوم نیست شاید رفتیم و فردا اتفاق دیگری افتاد.

وی در مورد اینکه آیا بحثی برای کنار رفتنش مطرح است عنوان کرد فعلا که چنین موضوعی نیست و باید تا جام جهانی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با اینکه آیا در جام جهانی هم او هدایت تیم ملی فوتسال را برعهده دارد عنوان کرد: این مسئله برایم افتخار است که خدمت تیم باشم.

 

کد خبر : ۳۴۹۴۹۹