خبرگزاری کار ایران

حسن زاده: موفقیت در جام جهانی نیاز به امکانات و برنامه‌ریزی دارد

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: درست است که من عنوان برترین بازیکن جام را به دست آوردم اما به دست آوردن این عنوان در کنار قهرمانی تیم لذت‌بخش است.

به گزارش ایلنا، اصغر حسن‌زاده در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که پس از 2 دوره ناکامی دوباره توانستیم قهرمان آسیا شویم، درست است که من عنوان برترین بازیکن جام را به دست آوردم اما به دست آوردن این عنوان در کنار قهرمانی تیم لذت‌بخش است.

وی ادامه داد: این عنوان حق تک‌تک بازیکنان تیم ملی فوتسال بود که جزو بهترین‌های ما هستند و همه آنها برای قهرمانی تیم ملی زحمت کشیدند. ما باید به تمرینات خود به طور مستمر تا جام جهانی ادامه دهیم تا در آن رقابت‌ها نیز بتوانیم جزو 4 تیم برتر جام قرار بگیریم، فقط 8 یا 9 ماه دیگر تا جام جهانی باقی مانده و باید امکانات و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم تا در جام جهانی جزو 4 تیم برتر شویم.

حسن‌زاده در مورد بالا رفتن انتظارات از تیم ملی فوتسال تصریح کرد: همه سطح فوتسال ایران را بالاتر از آسیا می‌دانند، درست است توقعات از ما بالا رفته اما باید در کنار آن امکانات نیز فراهم شود تا ما بتوانیم در جام جهانی جزو 4 تیم برتر باشیم. درست است که غیرت ایرانی همیشه کار خود را می‌کند اما برای موفقیت در جام جهانی نیاز به امکانات و برنامه‌ریزی نیز داریم.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا در خصوص پاداش 500 دلاری که پس از قهرمانی به بازیکنان این تیم داده شد، گفت: به ما گفتند این 500 دلار فقط مختص همین جا است و پاداش ویژه‌ای را برای اعضای تیم در نظر گرفته‌اند که قبل از عید پرداخت خواهند کرد.

 

کد خبر : ۳۴۹۴۹۴