خبرگزاری کار ایران

قهرمانی حق فوتسال ایران بود

کفاشیان: برای آمدن یا نیامدن به انتخابات خودم تصمیم می‌گیرم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که کسی به او توصیه نکرده که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران به ایران و کسب عنوان قهرمانی فوتسال آسیا گفت: قهرمانی حق فوتسال ایران بود و بچه‌ها زحمت کشیدند. بازیکنان تیم ملی فوتسال خوب عمل کردند و حق‌شان بود که قهرمان شوند.

وی در پاسخ به این سوال که صحت دارد به او گفته‌اند که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکند، گفت: چنین چیزی نیست و هیچ توصیه‌ای هم نشده است. خودم تصمیم می‌گیرم که چه کار کنم و معلوم نیست که در انتخابات شرکت می‌کنم یا نه.

کفاشیان درباره جلسه‌ای که در ازبکستان برگزار شد، عنوان کرد: در فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال، بخش بانوان تشکیلات خوبی داریم و آنها نیز به علم ما نیاز دارند. ما باید دست به دست یکدیگر داده و با برنامه‌ریزی باعث توسعه این رشته‌ها  در آسیای مرکزی شده و به آنها کمک کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با تیم‌های عربستانی چه خواهد شد، تاکید کرد: تصمیم جدیدی گرفته نشده و AFC به ما فرصت داده تا 25 اسفند با یکدیگر کنار آمده و مشکلات را با هم حل کنیم چون آنها دوست ندارند سیاست در ورزش داخل شود. آن موقع تصمیم‌گیری می‌شود که آیا می‌توانیم عربستانی‌ها را برای بازی در ایران قانع کنیم یا تیم‌های ما به آنجا نروند یا بازی‌ها در کشور دیگری برگزار شود.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که اگر توافق حاصل نشود بازی‌ها در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، گفت: ازبکستان مشکلی با این موضوع ندارد، این موضوع بستگی به این دارد که باشگاه‌های ما در چنین حالتی کدام کشور را انتخاب کرده تا ما پس از انتخاب آنها با آن کشورها وارد مذاکره شویم.

وی در مورد اینکه با آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال و نامساعد بودن شرایط زمین چمن کمپ تیم‌های ملی تمرینات این تیم در کجا برگزار خواهد شد، گفت: تیم ملی یا در زمین کمپ تمرین کرده یا در آن زمان محل تمرین را مشخص می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۴۹۴۹۰