خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

سایپا 1-1 پرسپولیس؛ جلالی و برانکو امتیازات را تقسیم کردند

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۳۸۹

دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم سایپا و پرسپولیس امروز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی 1-1 خاتمه یافت.

تک گل پرسپولیس را در این نیمه احمد نوراللهی با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه و در دقیقه 11 وارد دروازه نارنجی پوشان کرد. و گل سایپا نیز در دقاقی پایانی بازی توسط مهدی دغاغله به ثمر رسید.

به گزارش پرسپولیس با این تساوی 35 امتیازی شد و در همان رتبه سوم ایستاد و فرصت صعود به رده دوم را از دست داد. سایپا نیز با 34 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

استادیوم آزادی       تماشاگر: 77 هزار نفر
داور: حسین زرگر     کمک داوران: سعید علی نژادیان و رحیم شاهین

کارت زرد: 

مجید ایوبی (27) از سایپا
جری بنگستون (72) و (87) از پرسپولیس

کارت قرمز:


جری بنگستون (87) از پرسپولیس 

سایپا: 

حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی (58 - مهدی دغاغله)، میلاد میداوودی، ابراهیم شکوری، آندرانیک تیموریان، مهدی ترابی و حامد شیری
سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس: 

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده (64 - جری بنگستون)، محسن مسلمان (81 - بابک حاتمی)، علی علیپور و امید عالیشاه (87 - علیرضا نورمحمدی)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل‌ها:

سایپا 0 پرسپولیس یک: (دقیقه 11، احمد نوراللهی): پاس امید عالیشاه برای احمد نوراللهی پشت محوطه جریمه با یک حرکت فوق العاده در ادامه ضربه ای اعجازانگیز وارد دروازه فلاح زاده شد که او هم چاره ای جز تماشای این گل دیدنی نداشت.

سایپا یک پرسپولیس یک: (دقیقه 90، الکساندر لوبانف): روی یک ارسال و در اشتباه مدافعان این تیم این الکساندر لوبانف بود که با اشتباهی فاجعه بار با مشت توپ آن را وارد دروازه خود کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز