خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال مردان

مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان فردا (یکشنبه) با چهار دیدار دور رفت پیگیری خواهد شد تا در پایان این مرحله چهار تیم برتر این رقابت ها معرفی شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یاداوره 200 شهید والیبال روز یکشنبه با چهار دیدار در شهرهای سیرجان، محمودآباد، مهاباد و اراک پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه گل گهر سیرجان میربان سازمان عمران شهرداری ساری در سالن امام علی سیرجان خواهد بود. گل گهر در مرحله نخست پلی آف ترکمن صحرا آق قلا را از پیش رو برداشت و سازمان عمران شهرداری ساری نیز پارس مهر فارس را حذف کرد.

در دومین مسابقه فردا که در محمود آباد برگزار می شود، تیم کاله جوان میزبان رعد پدافند اصفهان در سالن پهلوان حسین توکلی محمود آباد خواهد بود. کاله جوان نیز در مرحله قبل نماینده کرمان را حذف کرد و تیم رعد پدافند اصفهان با شکست سفیر گیلان به این مرحله گام نهاد.

تیم های پیروز نهایی دیدارهای بالا (دو برد از سه مسابقه) در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر خواهند شد.

دو مسابقه دیگر دور رفت مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک در شهرهای مهاباد و اراک برگزار می شود.

در اراک شهرداری این شهر میزبان متین دامغان در سالن شهید ثامنی خواهد بود. اراک و متین در مرحله قبل دو تیم تهرانی این رقابت ها را حذف کردند و به ترتیب تیم های ملوان تهران و عقاب تهران را از پیش رو برداشتند.

تیم فرمانداری مقاومت مهاباد نیز که یکی از تیم های با انگیزه این رقابت هاست در آخرین مسابقه روز یکشنبه در سالن دو هزار نفری مهاباد میزبان شهرداری بجنورد است.

نمایندگان مهاباد و بجنورد نیز در دور قبل موفق به حذف تیم های شهرداری جوان ارومیه و پاس خراسان شدند.

از بین تیم های (مقاومت فرمانداری مهاباد و شهرداری بجنورد) و ( شهرداری اراک و متین دامغان نیز) دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که حریف یکدیگر خواهند شد.

دور برگشت مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک نیز روز چهارشنبه این هفته پیگیری خواهد شد.

برنامه چهار دیدار دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک به قرار زیر است:

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – سازمان عمران شهرداری ساری

محمود آباد، ساعت 16: کاله جوان – رعد پدافند اصفهان

مهاباد، ساعت 16: مقاومت فرمانداری مهاباد – شهرداری بجنورد

اراک، ساعت 16: شهرداری اراک – متین دامغان

 

کد خبر : ۳۴۶۵۵۰