خبرگزاری کار ایران

فاصله زیادی با صدر جدول نداریم

برانکو: به خاطر هواداران ناراحتم، عذرخواهی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اثرات تعطیلی رقابت‌ها گریبان همه تیم را گرفت ولی فاصله زیادی با صدر جدول نداریم، فقط به خاطر هواداران ناراحت هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با بازی برابر سپاهان افزود: قبل از هر چیز باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که حضور چشمگیری داشتند و از مهمترین نکته‌های شروع دوباره مسابقات بود، اما نتیجه‌ای که شایسته آنها باشد رقم نخورد و این ناراحت کننده است. البته در همین جا باید به گل‌های زیبای بچه‌ها و حملات فراوان آنها در نیمه دوم اشاره کنم.

وی درباره تحلیل‌هایی که از عملکرد الکساندر لوبانوف ارائه می‌شود، ادامه داد: باید متوجه باشیم که او تازه 10 روز است که به جمع ما ملحق شده و قبل از آن با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ کشورش، برای مدتی در شرایط مسابقه نبوده است. همانطور که تعطیلی بازی‌های لیگ اثر خودش را روی ما گذاشت. در واقع این اثر روی همه بود اکثر تیم‌ها نتوانستند کیفیت خوبی از فوتبال ارائه کنند و به نسبت باید بگویم بچه‌های ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودند.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس از ابتدای بازی عملکرد نیمه دوم را نداشت، خاطرنشان کرد: بخشی از تفاوت عملکرد به صحبت‌هایی مربوط می‌شد که بین دو نیمه داشتیم. همچنین تغییراتی ایجاد کردیم. ضمن آنکه بدن‌های بچه‌ها هم در نیمه دوم ول کرد و با افزایش میزان دوندگی توانستیم کل جریان بازی را عوض کنیم. علیپور از بازیکنانی بود که تاثیر زیادی در این تغییر روند داشت و اعتقاد دارم تیم ما، دیگر از نظر بدنی راه افتاده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر مطالب مطرح شده درباره احمد نوراللهی تصریح کرد: نوراللهی امروز در محل تمرین حاضر بود و من چنین مسائلی را در او ندیدم. دیروز هم تمام حواسم به جریان بازی بود. اگر هم ناراحتی بوده که من حس نکردم احتمالا به خاطر عملکرد خودش ناراحت بوده است.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه همه نتایج این هفته رقابت‌ها به سود پرسپولیس بود و همه امیدوار بودند با یک پیروزی فاصله تا صدر جدول به قدر امتیاز یک بازی شود، گفت: ما الان هم جزو تیم‌های بالای جدول هستیم. یک رده دیگر بالا آمدیم و با جایگاه دوم جدول، سه امتیاز و با صدر جدول پنج امتیاز فاصله داریم. ما هم برای کسب پیروزی وارد بازی شدیم. خیلی هم به آن نزدیک شدیم ولی باید توجه کرد ما با مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردیم. سپاهان در 10 سال اخیر موفق‌ترین تیم لیگ بوده است و انتظارات از آنها نیز بالا است. ما با یک حریف قوی بازی کردیم. آنها مربی جدیدی دارند و بازیکنان خوبی را اضافه کردند و نقاط ضعف خودشان را پوشش داده‌اند و قطعا تیمی متفاوت نسبت به نیم فصل اول شده‌اند و این موارد در ادامه لیگ به چشم خواهد آمد هر چند در نهایت این پرسپولیس است که می‌خواهد قهرمان شود.

وی درباره بازی پیش رو برابر ذوب آهن اظهار داشت: با احترام نسبت به همه تیم‌ها و حریفان، ما به دنبال پیروزی در تمام دیدارهایمان هستیم. قطعا با تیمی خوب و هماهنگ بازی می‌کنیم ولی برای کسب امتیازات به میدان می‌رویم.

برانکو در پایان افزود: یک بار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم. به خاطر آنها ناراحت هستیم. لایق بودند که دیروز با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند و تلاش ما این بود که آنها را خوشحال کنیم. آنها بزرگترین توان و نیروی ما هستند و به خاطر این تساوی از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۴۴۰۴۰