خبرگزاری کار ایران

حقمان بود برنده بازی باشیم

احمدی: فکر می‌کنم گل دوم پرسپولیس آفساید بود

دروازه‌بان سپاهان معتقد است که این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ به جایگاه واقعی خود بر می‌گردد.

رحمان احمدی، سنگربان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به تساوی روز گذشته تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوب و محکمی بود. ما آمده بودیم که 3 امتیاز بازی را بگیریم و در نیمه اول هم بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. در نیمه دوم هم روی یک غافلگیری گل خوردیم. ولی در کل سپاهان تیم بهتر زمین بود و حقمان بود برنده بازی باشیم که متاسفانه اینگونه نشد.

احمدی راجع به تاثیرات مثبت اضافه شدن لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی به ترکیب سپاهان نیز گفت: حضور این دو بازیکن واقعاً در بالا رفتن کیفیت تیم اثرگذار بود. حضور پریرا در خط حمله و پادووانی در خط دفاع، تعادل را در تیم ما برقرار کرد. ضمن اینکه آقای استیماچ هم نیاز به زمان داشت تا با شرایط تیم آشنا شود و در تعطیلات این فرصت را پیدا کرد و با توجه به این نکات من به آینده تیم بسیار امیدوار هستم.

در دقیقه 76 بازی پادووانی به علت خطا روی مهدی طارمی از زمین اخراج شد. اخراجی که موجب اعتراض رحمان احمدی به داور مسابقه شد. وی در همین رابطه عنوان کرد: در آن صحنه من به توپ رسیده بودم و به نظرم داور می‌توانست کارت قرمز ندهد. البته تصمیم داور اخراج پادووانی بود و باید به نظر او احترام گذاشت. خیلی از کارشناسان هم از دیشب گفته‌اند این تصمیم درست بوده است. اما جدا از این من فکر می‌کنم که گل دوم پرسپولیس در موقعیت آفساید زده شد. در آن صحنه عالیشاه در آفساید بود و جلوی دید من را گرفته بود. بعد از بازی هم که صحنه را دوباره دیدم احساس کردم عالیشاه در آفساید بوده است.

احمدی در پایان راجع به آینده تیم سپاهان در فصل جاری نیز گفت: سپاهان سالهای سال در بالای جدول بوده و قهرمان شده است. شرایط در اول فصل با توجه به رفتن حاج صفی و غیبت شیمبا و پادووانی کمی برای ما سخت بود و کمبود بازیکن داشتیم. اما با برطرف شدن این مشکل و تمرینات خوبی که داشتیم، امیدوار هستیم که بتوانیم با گرفتن نتایج خوب سپاهان را به جایگاه واقعی خود در جدول برسانیم.

 

کد خبر : ۳۴۳۸۶۰