خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

بادامکی: پدیده مقابل سایپا منطقی بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۴۰

هافبک تیم پدیده سبک بازی تیم پرسپولیس را زیبا می‌داند و این تیم را مدعی اصلی قهرمانی می‌نامد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برد دیروز پدیده مقابل سایپا کرج می‌گوید: بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما باهوش و منطقی بازی کرد. این بازی برای ما حساسیت بالایی داشت و باید می‌بردیم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم پدیده در ادامه می‌گوید: ما باید پله پله پیش برویم و از تیم‌های انتهای جدول فاصله بیشتری بگیریم. در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است ولی باید بهتر عمل کنیم که شرمنده مشهدی‌ها نشویم.

هم‌بازی سابق آندارنیک تیموریان درباره محرومیت این بازیکن می‌گوید: سایپایی‌ها معتقد بودند اگر آندو بود نتیجه عوض می‌شد. همینطور هم هست. آندرانیک بازیکن بزرگی است و اگر بود نتیجه جز این می‌شد. من قبلا با او همبازی بودم و شخصا دوست داشتم دیروز او باشد و او را پس از مدتها، ببینم. ولی نکته اینجاست که این قانون است و قانون دست تیم ما یا شخص خاصی نیست. طبق قانون او محروم بود و نمی‌توان به این موضوع اعتراض کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان، عملکرد این تیم را خوب می‌داند و می‌گوید: یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر امسال، تیم پرسپولیس است و جرو مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز